شهرام حقیقت‌دوست درباره آخرین فعالیت‌های خود در حوزه نمایش به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: به زودی در نمایش "ترن" به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی نیما دهقان به روی صحنه می‌روم.

حقیقت‌دوست که چندی پیش با نمایش "مشروطه بانو" به روی صحنه سالن اصلی تئاتر شهر رفت در ادامه افزود: البته تاکنون تمرین نمایش آغاز نشده و گروه منتظر دریافت مجوز اجرا هستیم.

وی که سال گذشته در نمایش "خاموشی دریا" ویژه سیزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت با نیما دهقان همکاری داشته است در پایان به پشت سر گذاشتن دورخوانی اولیه نمایش "ترن" اشاره کرد.

به گفته نیما دهقان کارگردان نمایش، پیش تولید این اثر آغاز شده است.

همچنین، رایزنی‌های اولیه با مدیریت تئاترشهر برای اجرای نمایش صورت گرفته و این نمایش قرار است نیمه دوم سال اجرا ‌شود؛ هم اکنون نیز گروه اولیه نمایش در حال پیش تولید اثر هستند.

حفیظ‌ الله رفیعی رئیس انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس هم بر حمایت همه جانبه از گروه نمایش "ترن" تاکید داشته و خاطرنشان ساخته که تمام تلاش‌مان بر این است که تجربیات بسیار ارزشمندی از کارهای قبلی این گروه داشته باشیم و با همین گروه کارهای بسیار ارزشمندتری را تولید کنیم.

نمایش "ترن" درباره 10 سرباز گمنامی است که جز شهدای گمنام بوده و با یافتن پیکر آنان قرار است تا آن‌ها را دفن کنند که در این میان اتفاقاتی می‌افتد.

انتهای پیام/52/53