ابراهیم وحید زاده کارگردان سینما در گفت وگو با هنر آنلاین در باره وضعیت کارهای جدیدش در عرصه فیلم سازی گفت : فیلم نامه ای نوشته ام به عنوان "بی دفاع "که در ژانر کمدی اجتماعی قابل ارزیابی است . داستان فیلم در باره زندگی پر فراز و نشیب یک هنرمند میان سال است و فیلم نامه را برای صدور پروانه ساخت به شورای پروانه ساخت ارائه کرده ام .

سازنده عشق فیلم در باره شباهت بی دفاع با سایر فیلم هایی که تا به حال ساخته عنوان کرد: فضای فیلم نامه تا حد زیادی به فضای فیلم مجسمه نزدیک است وخودم به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارم و فعلا مشغول صحبت برای انتخاب عوامل به خصوص بازیگر میانسال نقش هنرمند هستم. فیلمبرداری در تهران و شمال کشور انجام خواهد شد . زمان فیلم در فصل خاصی نیست . اما فصل پائیز به علت رنگ آمیزی طبیعت زمان مناسبی برای شروع فیلمبرداری فیلم است و تلاش می کنم به محض صدور پروانه ساخت فیلمبرداری را در اواسط فصل پائیز آغاز کنم .

این کارگردان در مورد عواملی که حضورشان در فیلم قطعی شده است متذکر شد : تا به حال حضور داریوش عیاری به عنوان فیلبمردارقطعی شده است و با سایرین مشغول مذاکره هستم.

آخرین فیلم اکران شده از ابرهیم وحید زاده فیلم "عروسک"با بازی بهاره رهنما ، حسام نواب صفوی ، سیروس ابراهیم زاده و لیلا اوتادی است که یک کمدی اجتماعی محسوب می شود . تحفه ها ، تاکسی نارنجی و عشق فیلم از دیگر فیلم های کارنامه کاری وحید زاده محسوب می شود .