به گزارش هنرآنلاین، علی ستوده‌نیا دبیر اجرایی نخستین جشنواره هنر و رسانه، گفت: تمام خبرنگاران شاغل در روزنامه‌ها، نشریات، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری دارای مجوز و رادیو تلویزیون و همچنین خبرنگاران آزاد می‌توانند با ارسال آثار رسانه‌ای با موضوع هنر (هنرهای نمایشی، موسیقی، هنرهای تجسمی، مد و لباس و آموزش هنر ) در جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: آثار ارسالی در بخش‌های مطبوعات شامل روزنامه‌ها و نشریات سراسری و محلی، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و رادیو تلویزیون دسته‌بندی و بررسی خواهد شد.

ستوده‌نیا اضافه کرد: آثار ارسالی در دو بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها در 7 رشته خبر و گزارش خبری، گزارش (توصیفی، تحلیلی،تحقیقی) نقد، مقاله و تحلیل، یاداشت و سر مقاله، مصاحبه، عکس و گزارش تصویری و تیتر مورد داوری قرار خواهد گرفت.

وی همچنین توضیح داد: آثار رسیده در بخش رادیو و تلویزیون هم در رشته گزارش (خبری و غیر خبری) داوری خواهد شد.

ستوده‌نیا با اشاره به ارسال فراخوان برای خبرنگاران تخصصی حوزه هنر گفت: در واقع با این کار می‌خواستیم علاوه بر اطلاع رسانی بیشتر به نوعی به طور ویژه از خبرنگارانی که سال‌هاست به صورت مداوم در حوزه هنر در رسانه‌ها قلم می‌زنند برای شرکت در جشنواره دعوت کرده باشیم.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره هنر و رسانه با تأکید بر اینکه این جشنواره متعلق به اهالی رسانه است، گفت: از همه دوستان خبرنگار خود که در حوزه هنر فعالیت می‌کنند می‌خواهیم که با مشارکت خود ما را در جهت بالا رفتن سطح کیفی و شروع خوب این جشنواره همراهی کنند.

نخستین جشنواره "هنر و رسانه" تا پایان مهرماه جاری آثار علاقه‌مندان را دریافت خواهد کرد. همچنین شماره تلفن‌های 02166709850 و 02166708863 به سوألات متقاضیان درباره این جشنواره پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/54/53