وحید آقاپور درباره حمایت سالن تازه تأسیس خانه نمایش2 از تولیدات با مضامین دینی و دفاع مقدس به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: تاکنون بیشتر آثار به اجرا در آمده در این مجموعه دارای مضامین دینی و یا آثاری برآمده از سال‌های دفاع مقدس بوده است.

مدیر خانه نمایش2 با اشاره به تأکید مدیر مرکز هنرهای نمایشی مبنی بر اجرای این دست آثار در این مجموعه گفت: حمایت از جوانانی که متعلق به خانواده تئاترند و علاقه دارند آثار نمایشی در حوزه هشت سال دفاع مقدس تولید کنند، در رأس برنامه‌های خانه نمایش2 قرار دارد.

آقاپور به اجرای نمایشی از اواخر هفته دفاع مقدس و ویژه این ایام اشاره کرد و گفت: نمایش "سلاح سرد" به کارگردانی غلامرضا عربی از اواخر هفته آینده و تا پایان ماه مهر در این مجموعه به اجرا می‌رود؛ این نمایش داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که یکی از آن دو فرزند یک شهید مفقودالاثر هستند.

وی ادامه داد: زن خانواده با منش و عقاید امروزی رفتار کرده و تا حدودی به نوع نگاه پدرش هم معترض و منتقد است که البته به مرور و پس از آشنایی عمیق با شخصیت پدر خود ردپاهایی از پدر مفقودالاثرش پیدا می‌کند.

مدیر خانه نمایش2 در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون گروهی با ستون واقع در صحنه سالن نمایش مشکل داشته اند یا خیر گفت: این ملک پیش ازاین متعلق به یک خانه مسکونی بوده و امکان جابجایی یا حذف آن وجود ندارد؛ خوشبختانه تاکنون هم هیچیک از گروه ها با آن مشکل نداشته و بعضا از آن به عنوان بخشی از صحنه خود بهره گرفته اند.

انتهای پیام/52/53