به گزارش هنرآنلاین، نمایش "دکتر شکیل و مسترهای" نوشته مارتین شمعون پور است و روز شنبه ۱ مهر در تالار انتظامی خانه ی هنرمندان ایران به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ اجرا خواهد شد و فروش بلیت برای هر یک از سانس ها نیم ساعت پیش از شروع نمایش خواهد بود.

لازم به یادآوری است، استثنا بلیت این مونولوگ، به درخواست گروه اجرایی، با قیمت ۵ هزار تومان به فروش می رسد. بر اساس این گزارش، پروژه مونولوگ گروه تئاتر "لیو" از سال ۸۷ آغاز شد که هدف از آن تولید متون تک نفره و قابل اجرا با هزینه های کم بود. در سال اول برگزاری این پروژه نمایش هایی با بازی و کارگردانی اعضای این گروه به روی صحنه رفت و متن این اجراها از نویسندگانی چون محمد چرمشیر، امیر رضا کوهستانی، رضا سرور و ... بود.

این پروژه از دور دوم برگزاری خود به ابتکار محمد حسن معجونی، با دعوت گسترده تر از هنرمندان فعال در دیگر گروه های نمایشی، به صورت فستیوال برگزار شد و از سال ۸۹ میزبان بسیاری از هنرمندان تئاتر بود.

فستیوال مونولوگ گروه تئاتر "لیو" از سال ۹۰ با نام "مونولیو" فعالیت خود را ادامه داد.

این فستیوال که امسال سومین سال برگزاری خود را پشت سر می گذارد تا کنون علاوه بر کارگردانان حرفه ای میزبان بسیاری از هنرمندانی بوده است که نخستین تجربه ی کارگردانی خود را به روی صحنه می بردند.

انتهای پیام/52/53