سیما تیرانداز در رابطه با اجرای نمایش "خدای کشتار" به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: اجرای این نمایش دومین تجربه همکاری من و علیرضا کوشک جلالی است ده سال پیش اولین همکاری ما در نمایش "بازرس" رقم خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اجرای قبلی این نمایش در تالار سایه با کارگردانی علیرضا کوشک جلالی با تیم بازیگران متفاوت شما در کدام نقش بازی می‌کنید گفت: من و گروه بازیگران نمایش اجرای قبل این اثر را ندیده ایم. من نقش "ورونیک" را بازی می‌کنم که در اجرای قبل الهام پاوه نژاد ایفاگر آن بود.

تیرانداز در ادامه افزود: هر بازیگری شیوه بازی خود را دارد و برای یک نقش با شرایط یکسان هیچ گاه دو فرد یکسان نیستند.

بازیگر نمایش "پری خوانی عشق و سنگ" بیان کرد: معتقدم بازیگر و کارگردان باید در تعامل با هم باشند تا از این طریق بهترین انتخاب برای اجرا انجام شود. این موضوع که بازیگر تنها با نظر کارگردان روی صحنه برود را قبول ندارم زیرا در این صورت او ابزاری روی صحنه است و اگر قرار باشد بازیگر تنها با نظر خود نقش را اجرا کند پس دیگر نیازی به کاگردان نیست. در تمام آثاری که اجرا کرده‌ام تعامل بین خودم و کارگردان وجود داشته است.

تیرانداز عنوان کرد: متن بسیار خوب و زیبای "یاسمینا رضا" بخش مهم موفقیت در اجرای نمایش بوده است بهترین بازیگران با متنی ضعیف نمی‌توانند اجرایی خوب ارائه دهند و بخش بعد مربوط به کارگردانی خوب است که قطعا در موفقیت اجرا تاثیر بسیار دارد.

به گزارش هنرآنلاین، نمایش "خدای کشتار" به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی در آذر 1387 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر بروی صحنه رفت که در آن کاظم هژیرآزاد، بهاره رهنما، الهام پاوه‌نژاد و بهنام تشکر ایفای نقش کردند.

نمایش داستان پسر یازده سالهٔ خانوادهٔ رایل را روایت می‌کند که با چماق دو دندان هم‌کلاسی خود را شکسته است. خانوادهٔ رایل برای دلجویی و تفاهم به خانهٔ خانوادهٔ هویل می‌آیند. در آغاز روابط بسیار متمدنانه است اما کم کم خشونت موجود در روابط و وحشیگری نامتمدنانه‌شان بروز می‌کند و وضعیتی بسیار کمیک و در عین حال تاسف‌بار به‌وجود می‌آورد.

این اثر نمایشی به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و بازی سیما تیرانداز، لادن مستوفی، اشکان خطیبی و رضا مولایی از 30 شهریور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر ساعت 18:30 بازتولید و بروی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/54/53