به گزارش هنرآنلاین، داوود بختیاری در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو اظهار کرد: قطعا آثار منتخب حاصل تلاش جدی عوامل آن در یک پروسه رقابتی است که این امر می‌طلبد برای فراگیری آثار، حمایت لازم برای اجراهای عمومی به عمل آید.

وی تصریح کرد: حمایت از این آثار می‌تواند زمینه اجراهای عمومی را در استان‌های مختلف فراهم کند و باعث گسترش آثار هنری با نام جشنواره ضامن آهو باشد.

این کارگردان با بیان اینکه تاکنون در چهار دوره این جشنواره صاحب عناوین متعددی شده است، خاطرنشان کرد: کسب رتبه دوم در دومین دوره و دو رتبه نخست در دوره‌های بعدی از افتخارات کسب شده در این جشنواره است که امسال نیز نمایش "صدای پای باران" در بخش نهایی به عنوان 10 اثر برگزیده حضور دارد.

بختیاری که آثار هنری خود را با همکاری همسرش "سمیه گلباز" اجرا می‌نماید، یادآور شد: در همه آثار همکاری همسرم را دارم و مدیون تلاش‌های ارزنده وی که کارشناس نمایش عروسکی است در کسب موفقیت‌های متعدد هستم.

یادآور می‌شود در کارنامه هنری"داوود بختیاری" اثر برگزیده جشنواره بین‌المللی مبارک با نام "دخترک و کوزه، اجرای" نمایش زندگی" در

کشور هندوستان، برگزیده پنجمین دوره جشنواره ضامن آهو در بندرعباس، تنها با کمی فاصله و چندین کار تلویزیونی به چشم می‌خورد.

وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی است که در ششمین دوره جشنواره با نمایش عروسکی " صدای پای باران" حضور دارد.

انتهای پیام/