به گزارش هنرآنلاین، ذکی‌الله خوشبخت در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار کرد: جهان اسلام جریحه‌دار حرکت ضد انسانی نظام غرب است به طوری که لیبرالیسم غرب از فرط عصبانیت موج بیداری اسلامی به تحرکی روی آورده است که نشان می‌دهد دولت‌های غربی و دست‌نشانده منطقه بویی از انسانیت و رفتارهای ارزشی نبرده‌اند.

وی تصریح کرد: دنیای غرب با متوسل شدن به توهین به مقدس‌ترین انسان جهان بشریت در حقیقت خودشان را خوار کردند و در چنین اوضاع و احوالی است که امت‌های اسلامی پاسخی دندان‌شکن به این اهانت‌ها و بی‌مهری‌ها دادند.

خوشبخت خاطر‌نشان کرد: در سال تولید ملی و ملقب به اقتصاد مقاومتی هفته دفاع مقدس را با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرینان هشت سال جنگ تحمیلی پاس می‌داریم چرا که معتقدیم این دوران می‌تواند بهترین الگو و سرمشق برای اقتصاد مقاومتی ملت ایران و شکستن تحریم‌ها باشد.

این مسئول اضافه کرد: فداکاری ملت ایران در جنگ هشت ساله استکبار جهانی را به تسلیم حقیقی واداشته است و در نبرد اقتصادی نیز با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می‌توانیم تحریم‌های غیرمنصفانه استکبار را بشکنیم.

وی تصریح کرد: به پاسداشت این ایستادگی به یقین دشمنان خوار و ذلیل شده و ما قادر می‌شویم عظمتمان را حفظ کنیم.

به همین گزارش، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در ادامه سخنان خود به برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس نظیر ایجاد سنگرهای نمادین در مقابل ادارات، مدارس،دانشگاه‌ها و میادین شهر اشاره کرد و ادامه داد: بازسازی عملیات نصر شش به همت ارتش و همچنین برگزاری نمایشگاه فرهنگی، رزمی طریق‌القدس از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

خوشبخت یادآور شد:‌ در نخستین روز این هفته ساعت 9 صبح رژه نیروهای مسلح در اردبیل برگزار می‌شود و فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس پیش از خطبه‌ها سخنرانی می‌کنند.

وی بهره‌برداری از پروژه شبکه شباب و نواختن زنگ مقاومت در مدارس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس شاهد نامگذاری کلاس‌ها به نام شهدای دانش‌آموز خواهیم بود.

انتهای پیام/