به گزارش هنرآنلاین، احمد همتی بوشهری در حاشیه برگزاری کنسرت ملی شیراز اظهار کرد: با توجه به حادثه تلخی که برای مردم عزیز آذربایجان شرقی رخ داد ما بر آن شدیم که هنرمندان و اهل قلم و ادب و هنر فارس را جمع‌آوری و در یک محفل دوستانه‌ای به ارائه هنر آنها بپردازیم و عواید آن را برای کمک به زیرساخت‌های فرهنگی هنری آسیب دیده در آذربایجان شرقی اختصاص دهیم.

وی اضافه کرد: برای برگزاری این برنامه برخی سازمان‌ها و ادارات و برخی اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله گروه ارکستر ملی در این امر خیرخواهانه کمک کردند.

همتی بوشهری ادامه داد: مردم شیراز با توجه به روحیه مهمان‌نوازی، هم‌نوع دوستی و هم‌گرایی که داشتند در این برنامه همکاری کردند که عایدات آن را جمع‌آوری و در یک سفر به آذربایجان شرقی با هدف ساخت یک مجتمع فرهنگی و باقیات‌الصالحات برای ترویج فرهنگ و هنر در آن جا اختصاص می‌دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: برنامه‌های دیگری نیز در سطح فارس و شهرستان‌های این استان پیش‌بینی شده که عواید همگی آنها جمع‌آوری می‌شود تا مبلغی در خور توجه از هنرمندان و مردم فارس به استان زلزله‌زده آذربایجان شرقی کمک شود.

انتهای پیام/