رضا رخشان مدیر فیلمبرداری و تهیه کننده فیلم ضد گلوله به کارگردانی مصطفی کیایی در گفت وگو با هنرآنلاین در باره وضعیت نمایش فیلم گفت : در مجموع و با توجه به وضعیت سینما از اکران و فروش فیلم رضایت نسبی دارم و هفته به هفته که فروش فیلم را در سینماها بررسی می کنم متوجه می شوم فیلم فروشش قابل قبول و مناسب است . آلان در سینمایی مثل فرهنگ فقط سه سانس برای نمایش فیلم در اختیار داریم و نمی توانیم توقع داشته باشیم فورش ضد گلوله میلیاردی بشود . اگر ضد گلوله سینماهای بهتری در اختیار داشت به طور حتم فروش فیلم بیشتر می شد . موقعی که یکی از سالن های سینما آزادی را در اختیار داشتیم فروش فیلم در یک جمعه به 9 میلیون تومان هم می رسید . آلان با کم شدن این سینماها فروش فیلم نصف شده است . اگر مسئولین اکران در باره اختصاص سینماها با دقت بیشتری عمل کنند . فروش فیلم هایی مثل ضد گلوله بیشتر از این خواهد شد .

وی در مورد نحو اکران فیلم در شهرستانها تاکید کرد : در شهرهای بزرگ مثل اصفهان ، مشهد ، اهواز ، تبریز ، شیراز و ... فیلم اکران خوبی را تجربه می کند.

وی در مورد عدم حضور فیلم ضد گلوله در بخش رقابتی جشنواره بین المللی دفاع مقدس گفت : فیلم را برای حضور در جشنواره دفاع مقدس ارسال کرده بودیم . اما فیلم انتخاب نشد و نوع انتخاب هر جشنوارهای بسته به سیاست گذاری های آنها است و شاید موضوع جسارت آمیز فیلم باعث عدم انتخابش برای جشنواره فیلم دفاع مقدس شد .

گفتنی است داستان فیلم ضد گلوله در باره شخصیتی است که دچار بیماری سختی است اما با حضور در جبهه ها تلاش می کند که شهید شود اما در این کار موفق نمی شود . مهدی هاشمی ، مسعود کرامتی ، محسن کیایی و ژاله صامتی بازیگران اصلی فیلم هستند .