محمد حسین توتونچیان در نشست خبری کنسرت گروه سیاوش با بیان توضیح هایی درباره این کنسرت که به خوانندگی همایون شجریان برگزار می شود، اظهار کرد: چندی است که سالن همایش های برج میلاد برای حمایت از موسیقی ایرانی 20 درصد از اجاره بهای خود را برای برگزاری کنسرت هایی در این ژانر کاهش داده است. البته این کاهش قیمت فقط مختص موسیقی ایرانی بوده و برای ژانرهای دیگر موسیقی چنین تخفیفی وجود ندارد.

وی ادامه داد: با پیگیری ها و دنبال کردن موضوع گرانی سالن های کنسرت موسیقی از سوی رسانه ها، مسئولان سالن همایش های برج میلاد تصمیم گرفتند که برای حمایت از فرهنگ و موسیقی ایرانی این کاهش قیمت را اعمال کنند.

توتونچیان درباره کنسرت گروه سیاوش و برگزاری دو سانس در هر روز گفت: کنسرت گروه سیاوش را در 3 روز و هر روز 2 اجرا برگزار می کنیم. علت این امر نیز استفاده بهینه از روزهای تعطیل آخر هفته است که مخاطبان موسیقی فرصت بیشتری برای حضور در کنسرت را دارند.

این تهیه کننده موسیقی درباره حضور اسپانسرهای مالی در این کنسرت می گوید: موسیقی ایرانی به حضور اسپانسرها نیاز دارد. در این میان نیز ما باید بتوانیم حداقل نیازهای اسپانسرها را برآورده کنیم که البته گاهی اسپانسرها انتظارهای زیادی دارند و گروه های موسیقی با این انتظارها موافقت نمی کنند.

وی تصریح کرد: در واقع ما تمام تلاش خود را می کنیم تا انتظارات اسپانسرها برآورده شود و در عین حال صحنه موسیقی نیز تنها مختص هنرمندان و سازها و علائم هنری باقی بماند.

کنسرت گروه موسیقی سیاوش در روزهای 6، 7 و 8 مهر سال جاری در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.

انتهای پیام / 42