به گزارش هنرآنلاین، "نمایش شبیه‌خوانی پسران یعقوب" به کارگردانی جواد صادقی دانش‌آموخته ارشد ادبیات نمایشی و نویسندگی مجتبی حسینی قیری برترین بازیگر شهرستان و نویسنده قدر متون نمایشی تهیه شده است.

این نمایش با بازی محمد روستا سکه روانی، فرزاد لطفی، بهنام مرادی، سید مجتبی حسینی و رامین محیط و با آهنگ متنی از غلامرضا قنبری به روی صحنه خواهد رفت.

متن اثر این گروه نمایشی از سوی گروه بازبینی استان فارس مورد تایید قرار گرفته است تا خود را برای حضور مقتدرانه در رقابت جشنواره استانی تئاتر فجر آماده کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قیروکارزین در حاشیه مراسم بررسی این اثر ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های سرپرست گروه نمایشی ققنوس اظهار کرد: این مجموعه می‌تواند به عنوان نماینده شایسته قیروکارزین حامل پیام مهر و دوستی و هنر متعهد این شهرستان به خانواده بزرگ تئاتر فارس باشد.

جلال نوروزی افزود: در سال جاری تلاش می‌شود با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گروه‌های نمایشی مورد حمایت جدی قرار بگیرند و شاهد خلق آثار ارزشمند هنری باشیم.

وی با اشاره به استعدادهای نمایشی در قیروکارزین تصریح کرد: با وجود استعدادهای سرشار هنرمندان این شهرستان در هنرهای نمایشی این شایستگی وجود دارد که به عنوان نماینده استان فارس در جشنواره کشوری تئاتر فجر حضور یابند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قیروکارزین اضافه کرد: گروه نمایش ققنوس قیروکارزین از گروه‌های مطرح است که در سال‌های گذشته در جشنواره‌های مختلف استانی حضور یافته و توانسته در کنار گروه‌های افتخارآفرین استان فارس قرار گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: هنرهای نمایشی در قیروکارزین با حضور فرهیختگانی مانند جواد پارسا، محمد صادق مرادی و شهرام قائدی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور، قاسم رجبی، عبدالحمید رنجبر، سید عیسی حسینی و دیگر پیشکسوتان باسابقه‌ بیش از 30 سال همچنان بالنده و سرزنده است و مردم هنرآشنای این مرز و بوم خاطرات اجراهای سال‌های نخست انقلاب و دوران بعد از آن را هنوز در ذائقه خود دارند.

در این مراسم یعقوب چکن مسئول انجمن هنرهای نمایشی، محمد صادق مرادی، روح‌الهه اسماعیلی و عیسی تاژ از اعضای انجمن نمایش و همچنین اعضای کمیته بازبینی نمایش در سالن شورای اسلامی شهر قیر حضور داشتند.

انتهای پیام/