به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، صبح امروز حمید شاه آبادی به همراه اعضای ستاد جشنواره موسیقی مقاومت با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمانهای رهبر فقید انقلاب تجدید میثاق کردند.

حمید شاه آبادی به همراه اعضای ستاد جشنواره موسیقی مقاومت با نثار گل با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید میثاق کرد. همچنین وی بر مزار خدیجه ثقفی همسر امام راحل و دکتر بروجردی داماد حضرت امام، آیت الله توسلی از یاران حضرت امام و حضرت آیت‌الله سلطانی طباطبایی نیز فاتحه خواند.

حمید شاه آبادی با اشاره به اینکه باید از روح امام راحل مدد بجوییم تا بتوانیم در مقابل ستمگران بایستیم، گفت: امام خمینی پرچم اسلام را برافراشته نگه داشت و این خاری بر چشم همه دشمنان اسلام است.ما در کنار مرقد مطهر و نوارانی ایشان در کنار هنرمندان و اصحاب رسانه برای گرامی مفاخر اسلامی آمده ایم تا با امام خود پیوند و میثاقی دوباره ببندیم.

معاون هنری وزیر ارشاد اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام را نابخشودنی دانست و گفت: اگر امروز دشمنان به بالاترین نعمت زمین اهانت می کنند ،فقط به دلیل کینه ورزی به انقلاب اسلامی ودین اسلام است زیرا همه می دانیم که اگر امام راحل این شیوه را برای بزرگداشت اسلام در پی نمی گرفت بیداری اسلامی رقم نمی خورد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امام به راحتی می توانست حکومت ها را سرنگون سازد اما 15 سال در این راه تلاش کرد تا مبتنی بر اندیشه دینی انقلاب اسلامی را به وجود آورد،همچنین اگر امروز خواسته های مردم در خیابان ها رقم می خورد فقط به دلیل اندیشه پاک امام خمینی (ره) است.

حمید شاه آبادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همیشه پرچم دار اسلام است، افزود: انقلاب اسلامی با حضور امام راحل به سرانجام رسید و ما با راهنمایی ها و اندیشه والای امام خمینی توانستیم هشت سال جنگ را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

معاون هنری وزیر ارشاد با اشاره به اینکه هنرمندان نیز در زمان دفاع مقدس برای زنده نگه داشتن اسلام تلاش بسیار کردند، گفت: هنرمندان با حنجره های طلایی خود امید را در دل رزمندگان زنده نگه داشتند.همچنین امروزه ما جشنواره موسیقی مقاومت را به یاد این هنرمندان شهید برگزار می کنیم زیرا این افراد می خواستند نهضت امام خمینی (ره) را به زبان هنر بیان کنند.

حمید شاه آبادی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم بتوانیم در به ثمر رساندن اهداف این جشنواره موفق باشیم.

بنابراین گزارش، محمد میرزمانی به همراه اعضای ستاد جشنواره موسیقی مقاومت، علی ترابی و محمد گلریز از گلزار شهدا دیدن کردند.

پایان پیام/46