به گزارش هنرآنلاین، فهیمه فیروزفر در مورد نمایشگاه زنان و تولید ملی اظهار کرد: جشنواره زنان و تولید ملی حاصل تلاش‌های زنان سرپرست خانواری است که چند سالی است در مراکز کوثر مشغول به‌کار هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 16هزار خانواده تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران هستند که تولیدات برخی از این بانوان که قابل عرضه بوده، در این نمایشگاه قرار دارد. فیروز فر استقبال مردم از این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و افزود: در این نمایشگاه بعد‌از‌ظهرها مراسم جشنی برای کودکان و شب‌ها برنامه‌های سامانه‌های نشاط برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.از نخستین جشنواره زنان و تولید ملی، اقلام عرضه شده در این نمایشگاه که شامل صنایع دستی، لباس عروس، پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، لباس مخصوص بانوان، کیف و کفش چرم، زیورآلات ، موادغذایی، اسباب بازی، لوازم ورزشی، شیرینی جات و... با تخفیف ویژه ای برای تمامی بانوان عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، چادر و مانتوی موجود در این نمایشگاه با تخفیف ویژه ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه در برخی از غرفه ها خریداران می توانند پس از خریداری چادر در همان مکان چادر خود را دوخته شده تحویل بگیرند.

نمایشگاه زنان و تولید ملی از 20تا 30شهریور‌ماه در بخش نمایشگاهی پارک گفتگو از ساعت 9صبح تا 22برپا بوده و علاقه‌مندان می‌توانند طی این ساعات از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/61