به گزارش هنرآنلاین، نمایش "بازرس هاند واقعی" به کارگردانی بورژین عبدالرزاقی از ابتدای شهریورماه جاری در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود .

عبدالرزاقی با اشاره به اینکه چند سال پیش قرار بود این نمایش اجرا شود گفت : چند سال پیش قرار بود این کار را که در آموزشگاه استاد سمندریان تمرین کرده بودیم ، اجرا کنیم، ولی بنا به مشغله کاری امکان پیگیری برای اجرای کار به تعویق افتاد. چند سال بعد، برادرم متن را برا ی جشنواره های مختلف پیشنهاد داد تا بالاخره کار در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت.

وی افزود : نویسنده نمایش در ژانر پلیسی و کاراگاهی به خوبی توانسته به درک بالایی دست یابد و در زمره تئاتر های ابزورد قرار گیرد.غصه ای که در صحنه اتفاق می افتد، غصه ای بسیار ساده است اما اتفاقی که در کل صحنه رخ می دهد، حادثه بسیار سنگینی است . در این نمایش بازیگرانی را می بینیم که بی هدف روی صحنه حضور دارند و گویی اگر نمایش اتمام یابد بازهم بازیگران همین اکت را انجام می دهند. در واقع بازیگران نمایش مانند یک رباط کارهای خودشان را تکرار می کنند . این نمایش جذابیت های زیادی دارد البته بیشتر برای کارگردان است.

الیکا عبدالرزاقی با بیان اینکه از ابتدا قرار نبود این نقش را من بازی کنم گفت : از ابتدا قرار نبود این نقش را من بازی کنم اما چون شخصیت دراجئ (مستخدم ) نمایش را دوست داشتم در این کار حضور پیدا کردم. نمایش "بازرس هاند واقعی" داستان دو منتقد را روایت می کند که به تماشای یک داستان معمایی ،جنایی ،پلیسی نشسته اند تا درباره آن مقاله ای بنویسند اما در حین اجراءنمایش هر دو به سمت کمدی کشیده می شوند و در مسیر اتفاقات نمایش قرار می گیرند تا جایی که ... گفتنی است این نمایش به تهیه کنندگی "امین زندگانی" و نقش آفرینی الیکا عبدالرزاقی، میلاد رحیمی، بابک کریمی، بهاره کیان افشار، شهروز شبستری، فواد اصفهانی، ساناز زمانی، سینا فرید، نیما راد و امیر آقاجان تا پایان شهریور در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود. انتهای پیام/54/53