به گزارش هنر آنلاین، حجت‌‌الاسلام سید مجید نبوی در این باره گفت: مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان اهانت بزرگ نسبت به حضرت محمد (ص‌) را محکوم کرد.

وی ادامه داد: این مرکز در واکنشی نسبت به این کار نفرت‌انگیز آمریکا و صهیونیست اقدام به تولید و انتشار بیش از 300 کتاب و مقاله دیجیتالی پیرامون در مورد حضرت محمد (ص) در فضای مجازی کرده است.

مدیرعامل مرکز تحقیقات رایانه قائمیه اصفهان تاکید کرد: این کتاب‌ها و مقالات به زبان فارسی و عربی با پنج فرمت به نام‌هایpdf ، java android ، txt epub است.

وی با بیان اینکه این کتاب‌ها و مقالات قابل استفاده و نصب بر روی رایانه، انواع گوشی‌های تلفن همراه و انواع تبلت‌ها است، اضافه کرد: این فایل‌ها را می‌توان با مراجعه به سایت مرکز به نشانی www.ghaemiyeh.com دریافت و به صورت رایگان نصب کرد.

نبوی ادامه داد: کتب و مقالاتی از جمله الاحتفال بذکری مولد النبی، احمد موعود انجیل، اخلاق النبی سامی بن حسن خضرة، از بعثت تا ولادت، از قدس تا کعبه، از هجرت تا رحلت، از همان راه که رسول خدا از مدینه به تبوک رفت، اسری بدر، اقرباء رسول الله، انقلاب تکاملی، الانوار فی مولد النبی محمد، نخستین نماز بعد از بعثت پیامبر به جماعت برگزار شد و آمنه مادر خورشید قابل مشاهده است.

وی اضافه کرد: آداب تشرف به محضر پیامبر اکرم، آئین نیاکان پیامبر اسلام، با پیامبر در ساحت عشق و محبت، با پیامبر در آخرین ساعات حیات، با رسول خدا در سایه قرآن و برخوردهای مسالمت آمیز پیامبر با یهود و کتاب‌های دیگر که در کل 262 عنوان است.

انتهای پیام/