به گزارش هنرآنلاین، در جدیدترین قسمت از فیلم سینمایی "شیطان مقیم؛ مجازات" به نویسندگی و کارگردانی "پائول دبلیو.اس.اندرسون"، پنجمین قسمت از این مجموعه سینمایی است.

داستان "شیطان مقیم؛ مجازات" از جایی روایت می‌شود که ویروسی عجیب و خطرناک با نام Las Plagas در روستایی به نام Kijuju در کشور نیجریه شیوع پیدا می‌کند و مردم روستا را متحول می‌کند و آنها را به موجوداتی مثل زامبی‌ها تغییر می‌دهد. پس از شیوع این ویروس گروهی با نام BSAA تصمیم می‌گیرند تا علت این کار را دریابند و یکی از افراد کارکشته خود به نام "کریس ردفیلد" را به همراه همکار تازه واردش "شیوا آلمور" به این منطقه می‌فرستند. ماموریت این دو تن فهمیدن علت شیوع و قضایای پشت صحنه‌ی مربوط به این کار است که در این بین با کسانیکه در نسخه‌های قبلی هم حضور داشته‌اند برخورد می‌کنند.

بنابر این گزارش، رتبه دوم پرفروش‌های این هفته نیز همانطور که پیش‌بینی می‌شد به انیمیشن سه‌بُعدی "در جستجوی نمو" با کارگردانی مشترک "اندرو استانتون" و "لی آنکریچ" محصول کمپانی دیزنی با 18 میلیون دلار اختصاص پیدا کرد.

به نوشته هالیوودریپورتر، فیلم‌های "تصرف" ساخته "اولی بورندال"، "یاغی" ساخته "جان هیلکوت" و انیمیشن "پارانورمن" ساخته مشترک "کریس باتلر" و "سم فل" هم به ترتیب با 6 ، 5/4 و 3/2 میلیون دلار در رتبه‌های سوم تا پنجم فهرست پرفروش‌های این هفته سینماهای جهان قرار گرفتند.