به گزارش هنرآنلاین، احمد سعیدی در مراسم هفدهمین جشنواره شعر رضوی در این شهرستان ارادت جامعه هنری به امام رضا (ع) را بسیار خاص دانست و اظهار کرد: ما هرچه داریم از امام هشتم است.در هفته فرهنگ رضوی تمام شهرستان‌های استان جشنواره را برگزار می‌کنند.

سعیدی با اشاره به افتتاح موزه هنرهای تجسمی و خوشنویسی شهرستان انار ابراز کرد: با وجود چنین هنرمندانی که خالصانه در راه ارائه هنر و ابراز احساسات خود، با هنر به ائمه ارادت نشان می‌دهند به خود می‌بالیم. شهرستان رفسنجان در بخش‌های هنری فعالیت زیادی دارد.

محمدعلی شایگان‌فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان نیز از تلاش تمام هنرمندان برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره شعر رضوی قدردانی کرد و بیان کرد: در هفته فرهنگ رضوی چندین برنامه اعم از مسابقه پیامکی ویژه فرهنگ رضوی، نامه ای به امام رضا (ع) و همچنین بیان خاطرات سفر مشهد مقدس در قالب مسابقه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره شعر رضوی در دو بخش دانش‌آموزی و آزاد برگزار و در پایان از هر بخش سه نفر برگزیده انتخاب می‌شوند.

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی فرهنگ رضوی در محل نگارخانه فرهنگ شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

مجید طالبی مسئول انجمن خوشنویسان شهرستان رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار خوشنویسی هشت نفر از اعضای انجمن خوشنویسان رفسنجان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: با وجود وقت کمی که هنرمندان خوشنویس داشتند در فاصله زمانی کوتاهی اخلاص و ارادت خود را به ساحت مقدس امام هشتم با نوشته‌های خود ارائه کردند.

طالبی بیان کرد: هنرمندان با هدف تکریم مقام والای امام رضا (ع) در این نمایشگاه شرکت کردند و هنر خود را در قالب خط نستعلیق عرضه کردند.

نمایشگاه خوشنویسی فرهنگ رضوی به مدت یک هفته در نگارخانه فرهنگ دایر است.

انتهای پیام/