به گزارش هنرآنلاین، محمد مظفری ضمن اعلام اسامی آثار پذیرفته شده در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان بوشهر برنامه‌های ویژه این جشنواره را تشریح کرد.

وی گفت: بر اساس آراء هیئت بازبین جشنواره هشت نمایش "لبخند با شکوه آقای گیل" به کارگردانی قاسم تنگسیرنزاد از برازجان، "گاهی به دستهایم نگاه کن مادر" به کارگردانی قحطبه فخرائی از دیر، "دل بشو" به کارگردانی مشترک غلامرضا احمدی و مهدی انصاری از بوشهر، "سرباز جوخه، آتش" به کارگردانی محمدامیر پورعباسی از بوشهر، "10.5 شب به بعد غزلاتو می خونم"به کارگردانی ابوذر مختارزاده از کنگان، "مجلس سور سوگ" به کارگردانی حسن رضائی از بوشهر، "ترجمه پدیدارشناسی" به کارگردانی جواد صداقت از بوشهر و «عزا در فضا» به کارگردانی رامتین مرادی از بوشهر به عنوان نمایش‌های برگزیده در جشنواره انتخاب شدند.

مظفری افزود: تمام نمایش ‌های فوق به صورت مشروط پذیرفته شده و باید نکات اصلاحی هیئت داوران را انجام و در روزهای 5 و 6 مهرماه مجددا بازبینی شوند همچنین تمام نمایش‌ها موظفند قبل و بعد از برگزاری جشنواره پنج اجرای عمومی در شهرستان خود داشته باشند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر بیان کرد: به غیر از آثار نام برده بیش از 12 نمایش دیگر نیز برای اجرای عمومی انتخاب شده‌اند که متعاقبا اسامی آنها اعلام خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر اظهار کرد: دو نمایش خیابانی و یک نمایشنامه خوانی در بخش جنبی جشنواره امسال اجرا می‌شود و نام این سه نمایش متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی افزود: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان بوشهر در روزهای 11 تا 14 مهرماه در مجتمع فرهنگی و هنری 9 دی بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/