به گزارش خبرنگار بین‌الملل هنرآنلاین، "بن افلک" که در سال ۲۰۰۶میلادی با فیلم "سرزمین هالیوود" مورد توجه بسیاری از مخاطبان سینما قرار گرفت و با بازی در فیلم "بندر مروارید" به شهرت رسید، هفت سال پیش با "جنیفر گارنر" ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دو فرزند دختر 3و6 ساله و یک فرزند پسر 7ماهه است، با بیان اینکه؛ خانواده از همه چیز مهم‌تر است و این یک حرف ظاهری نیست، گفته که اخیرا فعالیت‌های سینمایی خود را کم‌تر کرده و علاوه بر اینکه بیشتر اوقات خود را صرف گذراندن با خانواده و فرزندانش می‌کند، کمی هم در زمینه آگهی‌های تجاری و تبلیغاتی فعال است.

بنابر این گزارش، برای"بن افلک" خانواده و فرزندانش اهمیت زیادی دارند و تلاش می‌کند تا هر زمانی را که سر کار نیست، پیش بچه‌هایش باشد و هیچ زمانی را برای اینکه بیشتر نزد خانواده‌اش باشد هدر نمی‌دهد. "افلک" درباره اینکه فشردگی کارهایش در سینما مانع در راه تربیت فرزندانش نمی‌شود، گفت: من کارم را بسیار دوست دارم و برایم خیلی مهم است که با کیفیت تمام کارهایم را جلو ببرم اما به هر روی این خانواده و فرزندان هستند که همیشه می‌مانند و من سعی می‌کنم بین این دو تعادل برقرار کنم.

این سینماگر آمریکایی درباره فیلم‌هایش نیز با بیان اینکه تمام فیلم‌هایش را از صمیم قلب دوست داشته، گفت: با این حال قبول دارم که بعضی از کارهایم به حد ایده‌آل نرسید در حالیکه می‌توانست بهتر باشد.

به نوشته نشریه Details؛ "بن افلک" که از کودکی با "مت دیمون" در یک محل بزرگ شدند و امروز از نزدیک‌ترین دوستان یکدیگر هستند، در دوران نوجوانی با هم به کلاس تئاتر رفتند و در چند فیلم نیز با هم بازی کردند و بدین ترتیب قدم به دنیای بازیگری گذاشته، افزوده: رسانه‌ها در موفقیت فیلم‌ها و مخصوصا بازیگران خیلی تاثیر دارند و اینکه بعضی‌ها بطور ثابت و با زرق و برق تحت پوشش خبری ثابت هستند، وحشتناک است. ظاهرا برای آنها فرقی نمی‌کند که آنها پیشرفت داشتند یا نداشتند، فقط به ستاره بودن و به زرق و برق فکر می‌کنند.

بازیگر فیلم "گیج و مبهوت" با اشاره به اینکه این افراد نمی‌توانند آنچه که مردم می‌خواهند را در فیلم‌هایشان منعکس کنند در صورتی‌که او من تمایل دارد که در کنار حرف‌های خودش، خواسته‌های مردم را نیز در کارهایش عنوان کند، گفته: به همین خاطر و بعلت وجود چنین مسائلی می‌خواهم از این پس بیشتر بر کارگردانی متمرکز شوم و از فضایی که ستارگان هالیوود در آن هستند و تحمل آن برایم سخت است، فاصله بگیرم.

گفتنی است، فیلم‌های "تاریکی آخر بیابان"، "گیج و مبهوت"، "تعقیب"، "آرماگدون"، "شکسپیر عاشق"، "بندر مروارید"، "شیطان شجاع"، "مردان اطراف شهر"، "آس‌های دودی"، "قاعده بازی"و... از جمله کارهای "بن افلک" هستند که در آنها نقش‌آفرینی کرده است.