به گزارش سرویس هنر و اقتصاد هنرآنلاین، کنسرت موسیقی ایرانی با بلیط هایی به قیمت 80 هزار تومان در روزهای 6، 7 و 8 مهر سال جاری در سالن همایش های برج میلاد برگزار شده که خوانندگی این کنسرت را همایون شجریان و آهنگسازی آن را کیخسرو و سهراب پور ناظری برعهده دارند.

قیمت بلیط های این کنسرت از 25 هزار تومان آغاز شده و تا 80 هزار تومان بالا می رود. در این میان صندلی های مربوط به قسمت بالکن به قیمت 25 تا 35 هزار تومان فروخته شده و قیمت صندلی های همکف از مبلغ 55 هزار تومان آغاز می شود. بالاترین قیمت بلیط به بهترین صندلی های سالن اختصاص دارد که هر بلیط به قیمت 80 هزار تومان فروخته می شود. این کنسرت در ابتدا قرار بود در دو روز و هر روز در دو سانس برگزار شود که با استقبال علاقه مندان یک روز دیگر نیز تمدید شد.

گرانترین کنسرت موسیقی ایرانی در سال جاری با بلیط هایی به قیمت 100 هزار تومان مربوط به کنسرت همایون خرم بود که در تیر سال جاری در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. در این کنسرت همایون خرم پس از سال ها به روی صحنه می رفت.

در سال جاری کنسرت های دیگری نیز با قیمت بلیط 100 هزار تومان برگزار شده که مربوط به موسیقی پاپ بوده اند ولی در ژانر موسیقی ایرانی پس از کنسرت همایون خرم، این نخستین بار است که قیمت بلیط های کنسرت موسیقی به 80 هزار تومان می رسد.

انتهای پیام / 42