به گزارش هنرآنلاین، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح این تندیس گفت: این تندیس و نشان عالی ضامن آهو برای إهدا در اختتامیه ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو با طراحی و جنس بسیار عالی تهیه و به نفرات منتخب إهدا خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی مریدی زاده تصریح کرد: تندیس جشنواره به نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف و گروه برتر نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای و عروسکی إهدا و نشان عالی ضامن آهو نیز برای تقارن این جشنواره با هفته دفاع مقدس به رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدای هرمزگان تقدیم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نشان عالی ضامن آهو از امسال در اختتامیه جشنواره علاوه بر خانواده ایثارگران و رزمندگان به فعال‌ترین دستگاه‌های مشارکت‌کننده در برگزاری جشنواره نیز اهداء خواهد شد.

مریدی‌زاده در پایان یادآور شد:‌ پنج سال متوالی است که این جشنواره عظیم هنری با تلاش همه دست اندرکاران و به ویژه هنرمندان رشته نمایش با محوریت استان هرمزگان در سطح بسیار مطلوبی برگزار شده و امسال نیز همه چیز برای برگزاری جشنواره مهیاست.

مدیرکل ارشاد هرمزگان افزود: در مدت برگزاری جشنواره ششم در استان هرمزگان میزبان بیش از 100 هنرمند نمایش از استان‌های مختلف هستیم و طبق برنامه‌ریزی دبیرخانه برای استفاده بیشتر شهروندان هرمزگانی هر گروه نمایشی می‌تواند در دو مرحله اجرای تئاتر داشته باشد و در هر روز از جشنواره هر نمایش در دو سانس به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/