به گزارش هنرآنلاین، نمایش "ساندویچ مخلوط " به نویسندگی رضا دانشور و طراحی و کارگردانی سیداسماعیل سخایی کاری از گروه تئاتر ناب می‌باشد که در چهارمین همایش بزرگ تئاتر استان خوزستان پذیرفته شده و به روی صحنه رفته است.

داستان نمایش در مورد کارگری است که طی چند روز قبل اتفاقاتی برای او افتاده که زندگی منظم روزانه او را دچار اختلال کرده و حالا برای بیان مسائل و مشکلاتش نزد دوست کارمندش آمده است.

در نمایش "ساندویچ مخلوط" محمدعلی افروشه و مهدی پورشعبان به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند و آقایان سیدمحمدحسن ربیعی، افشین القاسی و هادی شجاعی مشاورین کارگردان، عارف تجلی انتخاب موسیقی، سعید جماشیانی نورپرداز، روژین رحیم زاده منشی صحنه، محمد پاک طراح پوستر و بروشور، محسن شریعتی و محسن محمدپور تدارکات و ساسان شکوریان سرپرست گروه است.

نمایش "ساندویچ مخلوط " جزو سه اثر تولید شده در نیمه اول سال 91 توسط گروه تئاتر ناب است که با حمایت دفتر انجمن هنرهای نمایشی بهبهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان به روی صحنه رفته است.

چهارمین همایش بزرگ تئاتر استان خوزستان از تاریخ 23 شهریور الی 3 مهرماه 91 با حضور 26 نمایش در استان خوزستان برگزار می‌شود و شهرستان بهبهان با 5 نمایش در این همایش حضور دارد.

انتهای پیام/