به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به مناسبت سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی، ویژه برنامه «کتاب و سینما» با محوریت نمایش، بررسی و رونمایی از فیلم کوتاه اقتباسی «آقا مهدی زین‌الدین» به کارگردانی سجاد معارفی چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «آقا مهدی زین‌الدین» در بخش جنبی و غیررقابتی «دفاع مقدس» و «کتاب و سینما» سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشت.

«آقا مهدی زین‌الدین» ساخته سجاد معارفی که با اقتباس از ۲ زندگینامه شهید مهدی زین‌الدین، کتاب «نیمه پنهان ماه» نوشته گلستان جعفریان و همچنین «تنها زیر باران» نوشته بهرام قربانی در اختتامیه سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، جایزه ویژه خانه کتاب و ادبیات برای بهترین فیلم کوتاه اقتباسی را دریافت کرد.

حضور در این ویژه برنامه برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم که با حضور نویسندگان و کارگردان فیلم کوتاه «آقا مهدی زین‌الدین» برگزار می‌شود، چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹ در سرای اهل قلم به نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی (صبای جنوبی)، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲ مراجعه کنند.