به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سومین روز از سی‌امین دوره هفته کتاب، که به نام «کتاب، دانشجو، پیشرفت دانش‌بنیان» نام‌گذاری شده است، نشست نقد و بررسی کتاب «تاب‌آوری و توسعه در نشر دانشگاهی» دوشنبه بیست وسوم آبان ماه، ساعت  ۹ صبح با حضور محمدرضا مستغنی و مهرداد عالی پور برگزار می‌شود.

نشست نقد و بررسی «شعر و ادبیات افغانستان در سالی که گذشت» نیز ساعت ۱۳ با حضور سید احمد مدقق، مرتضی شاه‌ترابی و مینا نصر در این روز  برپا می‌شود.

همچنین «نسخه‌های خطی و کهن داستانی» دوشنبه بیست وسوم آبان ماه، ساعت ۱۴:۳۰ با حضور نگار ساقریچی و پیمان سمندری معرفی می‌شود. 

کتاب «توپ شانسی وارد گل نمی‌شود» از سلسله نشست‌های فوتبال‌خوانی نیز در این روز ساعت ۱۶:۳۰ با حضور احسان محمدی و رسول مجیدی نقد و بررسی می‌شود. این نشست به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv  پخش خواهد شد.

شرکت در نشست‌‌ها برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ۲ مراجعه کنند. این نشست‌ها زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی aparat.com/khaneketab/live پخش خواهد شد.

سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ آبان‌ شروع شده و تا ۲۷ آبان‌ ۱۴۰۱ ادامه دارد.