به گزارش هنرآنلاین، نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» نوشته محمدامیر یاراحمدی و کارگردانی محمد ‌علیدادی، در چهار شب پایانی اجرا با ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی تا ۲۵ آبان‌ روی صحنه می‌رود.

این نمایش درباره داستان خانه، خاندان و سرنوشت سه زن بیوه محمدتقی خان بعد از مرگ اوست که در مواجهه با پیشکار دغل‌باز، ریاکار و چپاولگر مرد خانه قرار می‌گیرند. زنان در سه رده سنی نشانگر سه نسل جامعه هستند و خرس این داستان نماد قدرت خارجی بیرونی است که در پشت پرده اوضاع را کنترل می‌کند.

مهدیه ‌قره‌باغی، پرند ‌کانطوری، نگار ‌سلطانی، سمیه ‌قدیمی، معصومی، علی دولتی، ابوالفضل یوسفی، احمد زارع، حسام قهوه‌چی و آریو امیری، امیر حسین رستمی بازیگران این نمایش هستند.

مهدیه قره‌باغی تهیه‌کننده، نگین ‌سلطانی منشی صحنه، احمد ‌زارع دستیار کارگردان، دیبا قاسمی و دریا قاسمی موسیقی، امیرعلی عمادی، محمد صفری، پیمان قاسمیانی تیزر و عکس، محمد ‌علیدادی طراح دکور، غزل ‌محمدی طراح گریم، مریم خرد، هلیا ‌شکری طراح لباس و اجرای لباس و نجمه دستورانی گرافیست از دیگر عوامل این اثر نمایشی به شمار می‌آیند.

مخاطبان می‌توانند بلیت این نمایش را که تا بیست و پنجم آبان‌ ساعت ۱۹ در تماشاخانه اهورا روی صحنه است با ۳۰ درصد تخفیف از سایت تیوال تهیه کنند.