گروه تئاتر هنرآنلاین: رسول ‌بابایی، روشان رستم‌پور، سعید ‌محبی، فردین ‌راکی، ویدا آرایی، مهتاب رسولی، ابولفضل گرمابی، بنیامین صباغی، سعید سلطانیان، امید ‌حسینی، آنا دایی، علی ‌حاجیلو، فاطیما ناصرخیل، احمدرضا ‌هیبتی، حمید یدالهی، سهراب ‌گلدره، پونه نصیری، مریم هاشمی‌فرد و نگار حاتمیان در «نیمکت» بازی می‌کنند.

نیما صمدی در گفت‌وگو با هنرآنلاین ضمن اشاره به اینکه این نمایش شهریور و مهر سال گذشته با عنوان «ب ن چ» در تماشاخانه هیلاج روی صحنه آمده گفت: از آنجا که از نمایش استقبال شد با درخواست مجدد مدیریت سالن تصمیم گرفتیم آن را با تغییری اندک بازتولید و مجدد اجرا کنیم. سال 1398 «پزشک نازنین» را نمایشنامه‌خوانی کردم و یکی از اپیزودهای این اثر جرقه نگارش «نیمکت» را در ذهنم ایجاد کرد.

او با بیان اینکه اتفاقات نمایش در آمریکا و از 1962 تا 2000 رخ می‌دهد، موضوع و مضمون نمایش را این‌گونه توضیح داد: «نیمکت» سیر و روند زندگی کارگردانی به نام آرتور گری است که عاشق بازیگری بوده و در روند زندگی و تحت تاثیر والدین و اطرافیان به سمت و سوی دیگری می‌رود.

صمدی مدت زمان تمرینات این نمایش را 5 ماه عنوان کرد و درباره تغییرات این دوره اجراها نسبت به اجراهای گذشته نمایش، یادآور شد: از آنجا که تماشاخانه ملک نسبت به تماشاخانه هیلاج بزرگ‌تر است بر این اساس تغییراتی در دکور نمایش و همچنین طراحی میزانسن‌ها انجام شده است و ساختار متن نیز با توجه به گذشت یک سال از اجرای قبلی و همچنین تجربیات و بازخوردهای مثبت و منفی مخاطبان، دستخوش کمی تغییرات شده است.

این نویسنده و کارگردان جوان با بیان اینکه نمایش سیر یک زندگی را نشان می‌دهد و فضایی رئال دارد، درباره ویژگی‌های آن اظهار کرد: سعی بر آن بوده تا با بازی با حس و موقعیت‌ها و استفاده از فضاهای کمدی و تراژدی، نمایش تنها در یک حال و هوا نباشد و مخاطب با آن همذات‌پنداری کند.

صمدی ضمن اشاره به اینکه متاسفانه در شرایط کنونی امکان استفاده از تبلیغات مجازی برای نمایش میسر نیست، تصریح کرد: وظیفه و دین ما این است تا کاری را که شروع کرده‌ایم به اجرا برسانیم. در این وضعیت امکان دعوت از سلبریتی‌ها و دیگر هنرمندان را به منظور تماشای نمایش نداریم و مجبوریم از دوستان و نزدیکان به منظور اجرای نمایش دعوت کنیم تا لااقل زحمت‌های گروه بی‌نتیجه نماند.

او افزود: تئاتر با مخاطبان خود زنده است و من به عنوان عضو کوچکی از جامعه تئاتر به همراه دیگر اعضای گروه سعی کردیم این نمایش را که حاصل پنج ماه تمرین است روی صحنه آوریم. این همه هجمه و اهانت از سوی برخی دوستان آن هم در شرایطی که بسیاری از گروه‌ها بی‌هیچ عایدی مالی و زیر بار قرض نمایشی را فقط برای اینکه از سوی مخاطبان دیده شود برای اجرا تولید می‌کنند، درست نیست.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر هنری: احمد ساکت، دستیاران کارگردان: یگانه شمش‌آبادی، علیرضا ‌عرب، طراح لباس: آنا دایی، طراح پوستر: میلاد ‌رفاقتی، عکاس: احمدرضا ‌شریفی، مدیر صحنه: رضا امانی، دستیاران صحنه:سعید باقری و محمدایمان راعی و موسیقی: پژمان ‌برزگر.