گروه تئاتر هنرآنلایننمایش «اهانت به تماشاگر» نوشته پیتر هاندکه با ترجمه علی‌اصغر حداد و کارگردانی نادر ‌خوش‌‌بخت از امروز پنجشنبه ۱۹ آبان ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می‌آید.

«اهانت به تماشاگر» از آثار نویسنده برنده نوبل ادبیات سال ۲۰۱۹ و تنها بازیگر آن نادر خوش‌بخت است و گروه پرفورمنس آرت متشکل از فواد تباک، دانیال ‌میرزایی، متین شاخص، گلی رمضانی و سهراب جمالی او را همراهی می‌کنند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: روایت یک کارگردان و بازیگر تئاتر از زیستن روی صحنه و حضور در جهان تئاتر، خطاب به خودش و همه‌ تماشاگرانی که قرار است تا یک ساعت دیگر وارد سالن شوند و نمایش‌اش را به تماشا بنشینند.

دیگر عوامل نمایش «اهانت به تماشاگر» عبارتند از مشاور کارگردان: مهرداد افشار، دستیار کارگردان و مدیر صحنه: ریحانه کریمی، کروئوگرافیست: یاسمن میرزایی، آهنگساز: مرتضی ‌پورعلی، گیتاریست: فرزام تباک، مدیر تبلیغات و ویدئو آرت: مهرداد ‌افشار، طراح صحنه: حسین ‌صحرایی، طراح لباس: شروین ورگردی، دوخت لباس: زهرا ‌بهرامی، طراح نور: نادر ‌خوش‌‌بخت، طراح لوگو تایپ: نیکو کوچک‌کوثری و طراح پوستر و بروشور: مرتضی ‌پورعلی.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.