به گزارش هنرآنلاین، همایش ملی «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج‌فارس» به همت معاونت پژوهشی این پژوهشکده و با همکاری انجمن علمی باستان‌شناسی ایران با دبیری علمی دکتر محمداسماعیل اسمعیلی جلودار در بهار ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را در تحلیل و تبیین میراث فرهنگی و هنری سیراف در محور‌های مطالعاتی «هنر، معماری و شهرسازی؛ باستان‌شناسی و علوم میان‌رشته‌ای؛ تعاملات و برهم‌کنش‌های درون و برون‌منطقه‌ای سیراف در حوزه راه آبی ابریشم؛ میراث فرهنگی ناملموس؛ خط، کتیبه و متون؛ چالش‌های مدیریت میراث فرهنگی منطقه؛ گردشگری فرهنگی و طبیعی؛ فرهنگ عامه، مردم‌شناسی و علوم اجتماعی» به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱ تعیین شده است. مقالات برگزیده این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت و در کتاب مجموعه مقالات این همایش منتشر خواهد شد.

مخاطبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبگاه پژوهشکده هنر به نشانی aria. honar.ac.ir بخش «همایش‌ها» مراجعه کنند و یا با شماره ۹۲-۶۶۹۵۶۱۹۰ (داخلی ۱۲۱ یا ۱۱۲) و یا با شماره همراه ۰۹۳۹۱۹۱۲۸۷۷ تماس بگیرند.