به گزارش هنرآنلاین، علیرضا نادعلی در حاشیه برگزاری یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره موضوع ساماندهی دستفروشان اطراف بوستان دانشجو و ساختمان تئاتر شهر، گفت: از هفته پیش کار را آغاز کردیم و موضوع اطلاع رسانی به دستفروشان این محدوده آغاز شده است. شهردار منطقه نیز مسئول شده است که ساماندهی دستفروشان این محدوده را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه کار اجرایی این طرح از هفته آینده آغاز خواهد شد، افزود: با توجه به مسائل مختلفی که در محدوده بوستان دانشجو و ساختمان تئاتر شهر وجود داشت همچون چاقوکشی و غمه کشی‌ها و با توجه به کارکرد این محدوده؛ این موضوعات آسیب‌هایی را وارد می‌کرد و از سوی دیگر نیز مطالبه هنرمندان نیز ساماندهی فضای اطراف ساختمان تئاتر شهر و بوستان دانشجو بود. بر همین اساس مقرر شد این ساماندهی انجام شود.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: در حال حاضر باید نصب اطلاعیه‌ها و بنرها برای ترک دستفروشان از این محدوده آغاز شده باشد و هفته آینده نیز کار اجرایی ساماندهی این محدوده انجام می‌شود تا دیگر شاهد حضور دستفروشان در اطراف ساختمان تئاتر شهر و بوستان دانشجو نباشیم.