گروه مد و لباس هنرآنلاین: توجه به دو عرصه هنر و ورزش، می‌تواند متضمن سلامت روح و جسم افراد بوده حال‌آنکه کشور ما ایران ید طولایی در هر دو زمینه دارد. این در حالی است که گاه به‌واسطه بسیاری از موضوعات مهم و اساسی در چرخه حیات ورزش و ورزشکاران، مقوله پوشاک ورزشی همواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین جلوه‌گاه‌های میادین ورزشی رخ‌نمایی کرده و همین مسئله بارها و بارها به بهانه‌های گوناگون، سوژه بسیاری از محافل بوده است.

امروز، 26 مهرماه مصاف است با روز تربیت‌بدنی و ورزش که به این بهانه مروری خواهیم داشت بر آنچه طی دهه اخیر به صفحه مد و لباس هنرآنلاین، رنگ و بوی ورزشی بخشید. هر چند که زمان زیادی از انتشار برخی از آنها می‌گذرد اما شاید بازخوانی هریک به نوبه خود بتواند بهانه‌ای برای بررسی وضعیت موجود باشد. (لینک مطالب به منظور نمایش زمان انتشار و مشاهده متن کامل، در ادامه هر خبر درج می‌شود.)

طراحی لباس کاهنده دمای بدن

محققان زمینه طراحی و تولید لباسی را ایجاد کرده‌اند که عرق را به‌طور مساوی بر روی لباس پخش کرده و باعث سریع‌تر خشک شدن و ایجاد حس خنکی در بدن فرد به‌ویژه پس از انجام حرکات ورزشی می‌شود. این تی‌شرت از الیاف پلی‌استر تولیدشده و تنها 136 گرم وزن دارد. این لباس متشکل از هزاران حلقه پلیمری 0.15 اینچی آب‌دوست است که هم‌زمان با شروع تعریق، این حلقه‌ها رطوبت را به‌طور مساوی در سراسر لباس جذب کرده و متورم می‌شوند. حلقه‌های پلیمری انرژی موردنیاز برای متورم شدن را از گرمای بدن تأمین می‌کنند.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-14832

نگاهی به حواشی لباس کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو

ایو سن لورن، طراح لباس مطرح فرانسوی معتقد بود «مد رفتنی است، آنچه می‌ماند استایل است.» در نتیجه هرگاه در مسیر طراحی بر این نکته متمرکز شویم که قرار است در پی آن مدی را رواج دهیم، مسیر را به بیراهه رفته و نتوانسته‌ایم آنگونه که باید و شاید از فرصت‌هایی که هنر طراحی در اختیارمان قرار می‌دهد به نحو شایسته بهره بریم. نه اینکه بخواهیم خود را اسیر اعتراض‌های تکراری به انتخاب لباس ورزشکاران ایرانی در عرصه‌های جهانی کنیم اما لازم است بر این عقیده پای بفشاریم که لباس کاروان ورزش ایران در المپیک توکیو یک رسانه نیست!

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-163737

برای ورزش کردن چه بپوشیم؟

هر ورزشی با توجه به ویژگی‌های خود لباس مخصوص دارد همچنین شرایط محیطی که در آن فعالیت صورت می‌گیرد، می‌تواند در انتخاب نوع لباس مؤثر باشد. لباس ورزشی تقریباً باید گشاد، کم‌وزن و راحت باشد و متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب شود. بهتر است فرد در حین انجام فعالیت‌های بدنی و ورزشی لباس کمتری بپوشید زیرا تمرین‌های بدنی تا حدی او را گرم می‌کند. رنگ لباس علاوه بر خلق زیبایی به لحاظ روانی نیز تأثیر خاصی دارد. ورزش کردن کاری است که همه ما خواسته یا ناخواسته باید به آن تن دهیم. عده‌ای از سر علاقه و ذوق و عده‌ای دیگر در پس ناپرهیزی‌هایشان از سر اجبار. شما جزو هرکدام از این دو گروه که باشید مطلب زیر کمکتان می‌کند که لباسی مناسب برای ورزش کردن انتخاب کنید.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-34753

طراحان لباس فکری برای لباس بانوان ورزشکار کنند

 

شراره رخام بازیگر تلویزیون و عضو فعال تیم فوتسال و والیبال هنرمندان عنوان کرد: امیدوار هستم طراحان خلاق کشورمان فکر اساسی برای لباس‌های ورزشی کنند و هم برای بانوان ورزش‌کار و هم آقایان اهل ورزش لباس‌های طراحی کنند که هم از رنگ‌های ترکیبی جدید و به‌روز برخوردار باشند و هم راحت‌تر به تن بروند و برای تعویض لباس ورزشی دیگر انرژی مضاعف صرف نشود.

 

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-41480

چه رنگی برای لباس ورزشی مناسب‌تر است؟

لباس‌هایی بارنگ‌های لیمویی، صورتی، قرمز، سفید، یاسی، سبز و آبی آسمانی برای خانم‌ها و ورزش داخل سالن مناسب‌تر است. خانم‌ها می‌توانند از لباس‌هایی بارنگ‌های بنفش، نیلی و خاکی هم برای ورزش‌های هوازی خارج از سالن استفاده کنند. کفش‌های ورزشی سفید و صورتی برای تمام خانم‌ها مناسب است و با هر رنگ لباسی هم هماهنگ می‌شوند. لباس ورزشی آقایان می‌تواند سرمه‌ای، طوسی، خاکی یا حتی مشکی باشد. پوشیدن کفش‌های ورزشی خاکی و سورمه‌ای هم برای آقایان ورزشکار از سایر رنگ‌ها شیک‌تر است. لباس‌های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس‌های ورزشی هستند. لباس‌های نخی یا پنبه‌ای، به‌سادگی عرق را به خود جذب می‌کنند و جلوی عرق‌سوز و قرمز شدن بدن را به‌خصوص در ناحیه زیر بغل می‌گیرند. اگر قصد خریدن لباس‌های ورزشی نایلونی یا شمعی و بادگیر را دارید، حتماً انواعی از لباس‌ها را انتخاب کنید که یک آستر نخی داشته باشند.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-37006

عرصه مد و لباس کشور توان لازم برای ارائه خدمات به تیم‌های ورزشی را ندارد

موژان حجارزاده مدیرعامل برند پوشاک ورزشی و اسپورت «مل اند موژ» معتقد است درمجموع، عرصه مد و لباس کشور توان لازم برای ارائه خدمات به تیم‌های ورزشی را ندارد. یکی از اصلی‌ترین چالش‌های ما مواد اولیه است. موادی که ما استفاده می‌کنیم متفاوت‌ با پوشاک کژوال است. تا به امروز سعی کردیم آن بخشی که در توانمان هست را از داخل تأمین کنیم و بخش دیگر را از خارج از کشور تأمین می‌کنیم. پارچه‌هایی که استفاده می‌کنیم با یک متد خاصی بافته می‌شوند. ما در صنعت بافندگی ضعیف نیستیم ولی در بافندگی پارچه‌های ورزشی به‌شدت ضعف داریم. یکی از دلایل آن نبود نیروی متخصص است. ما در حوزه کارگاهی خودمان هم با نداشتن نیروی متخصص درگیر هستیم؛ بنابراین نیروی متخصص و مواد اولیه کم است ولی بااین‌حال تا امروز توانسته‌ایم متریالی که می‌خواهیم را تأمین کنیم. گاهی بسیاری از کارهای ما به واسطه این که متریال نداریم عقب می‌افتد ولی این دغدغه‌ای است که تمامی برندهایی که در حوزه پوشاک فعالیت می‌کنند با آن درگیر هستند. ما نمی‌توانیم تخصصی عمل کنیم و مثلاً کفش مخصوص بسکتبال یا لباس مخصوص یکی از ورزش‌های باشگاهی را تولید کنیم چون مواد اولیه، تکنولوژی و ابزار آن وجود ندارد. در بحث اسپورت دیگر ترند را بررسی نمی‌کنیم، بلکه تکنولوژی را بررسی می‌کنیم. برندهای دیگر ورزشی عموماً یک تکنولوژی را به مجموعه خودشان اضافه کرده‌اند که ما در این حوزه به‌شدت ضعف داریم و به همین خاطر وارد این حوزه تخصصی نشده‌ایم. ما نمی‌توانیم تأمین لباس‌های تخصصی آن‌ها را انجام بدهیم ولی می‌توانیم لباس، سوی شرت، ساک ورزشی و اکسسوری‌ها را طراحی کنیم. یک سری پارچه‌ها را داریم که مختص لباس‌های ورزشی است که پارچه تنفس می‌کند ولی روی آن مانور نمی‌دهیم چون ممکن است از یکجایی به بعد دیگر نتوانیم آن پارچه‌ها را تأمین کنیم. سعی می‌کنیم به اقلام ورزشی موردنیازی بپردازیم که به‌صورت تخصصی از آن استفاده نمی‌کنند.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-155457

نقش پررنگ قهوه در تولید لباس‌های سبزترین تیم فوتبال جهان

فارست گرین راورز در دیدار با کولچستر یونایتد با لباس‌های تازه و گیاهی بازی کردند و سه بر صفر هم بردند تا با ۵۴ امتیاز از ۳۰ بازی (دو بازی کمتر از کیمبریج یونایتد ۵۵ امتیازی) در رده دوم لیگ ۲۴ تیمی قرار بگیرند. این تیم پیش‌تر هم برای دو سال از لباسی تهیه‌شده از گیاه بامبو استفاده می‌کرد و حالا یک جایگزین مناسب برای آن یافته است.

مسئولان باشگاه از مدت‌ها پیش در پی آزمودن موادی پایدارتر برای تولید لباس ورزشی بودند و سرانجام چند ماه پیش به قهوه رسیدند. ضمن اینکه آنها سال‌هاست در روز مسابقه هرگز از گوشت استفاده نمی‌کنند و تمام غذاهایشان سبز و گیاهی است. از این رو، فیفا به راورز لقب «سبزترین باشگاه فوتبال جهان» را داده است. زمین چمن باشگاه ارگانیک و طبیعی است و انرژی‌های آن از منابع تجدید پذیر تأمین می‌شود.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-159474

میادین جهانی را در مسیر نمایش هنر طراحان لباس جدی بگیریم

فضل‌الله بنا، مشاور رسانه‌ای هیئت اسکی استان تهران، مسئول اسبق کمیته اقتصادی فدراسیون اسکی و از فعالان حوزه مد و لباس درباره لباس تیم ملی ایران در این مراسم به خبرنگار هنرآنلاین گفت: در اینکه میادین ورزشی فرصتی بسیار مهم و ارزشمند در نمایش هنر طراحان لباس کشورمان است شکی نیست حال‌آنکه بارها دراین‌باره صحبت و بر این مهم تأکید شده است که فرصت‌های بین‌المللی عرصه‌های ورزشی را در نمایش هنر طراحان لباس ایران جدی بگیریم.

بنا در ادامه افزود: یکی از نکات بسیار مهم در طراحی و تولید لباس ورزشی این است که به شکل هم‌زمان باید نکات فنی و هنری در روند کار موردتوجه قرار گیرد و مهم‌تر آنکه هر دو لازم است از شاخصه‌ها و استانداردهایی پیروی کنند که نیاز ورزشکار را مرتفع ساخته و تفاوت‌هایی با دیگر لباس‌ها در نحوه اقتباس از نمادها و المان‌های هنری داشته باشد.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-170014

پیراهن تیم ملی سوژه شد / واکنش به حرف‌های رئیس کمیته بازاریابی در پی قرارداد ایران و آدیداس

هدایت‌ ممبینی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته بازاریابی در گفت‌و‌گویی با جملاتی عجیب باعث واکنش گسترده در شبکه‌های اجتماعی شد.

او که درباره طرح پیراهن تیم ملی و علت ساده بودن آن‌ها صحبت می‌کرد در فراز عجیبی از حرف‌هایش اعلام کرده در سال حمایت از کالای ایرانی آدیداس قبول کرده فقط پیراهن تیم ملی بزرگسالان را تأمین کند و 17 تیم ملی دیگر شامل رده‌های پایه، بانوان، ساحلی، فوتسال و ... از پیراهن‌های ساخت داخل استفاده می‌کنند. این جمله به‌قدری عجیب و ازنظر منطق اقتصادی و روح حاکم بر قراردادهای نرمال تأمین پیراهن در جهان غیرقابل‌باور است که می‌شود مدت‌ها درباره‌اش نوشت.

کمیته بازاریابی که هنوز موفق به جلب حامی مالی برای تیم ملی در جام جهانی نشده با اعلام ممبینی با پیراهنی ساده و طراحی نشده ایران را به روسیه 2018 خواهد فرستاد. در جریان باشید که همه تیم‌های حاضر در جام جهانی که با یکی از برندهای معروف تولید پوشاک ورزشی قرارداد دارند، علاوه بر تأمین لباس مبلغی از آن کمپانی‌ها پول دریافت می‌کنند و البته طراحی پیراهن هر تیم ملی منحصر به همان کشور است و به‌طور طبیعی و به‌عنوان‌مثال آنچه برای تیم‌هایی مثل اسپانیا، آلمان، ژاپن، مکزیک، کلمبیا و ... توسط آدیداس طراحی‌شده هیچ نمونه دیگری ندارد. این در حالی است که پیراهن‌های ایران در جام جهانی از قسمت کالاهای موجود در ژورنال‌های آدیداس انتخاب‌شده است. پیراهن‌های سفید و قرمز همراه با سه خط آدیداس هستند. چیزی که آدیداس برای اولین بار اجازه داده از آن استفاده شود.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-116898

لباس‌های المپیک ریو همچنان خبرسازی می‌کنند

برنامه و جدول زمان‌بندی بازی‌های المپیک 2016 برزیل اعلام شده است و بر اساس برنامه اعلام‌شده مراسم افتتاحیه این مسابقات 15 مرداد 1395 برگزار و بازی‌ها نیز به طور رسمی از 16 مرداد آغاز می‌شود.

در هیاهوی خبری بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان، لباس‌های کاروان المپیک کشورهای مختلف همچنان خبرسازی می‌کنند.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-85064

برگزاری مسابقه بزرگ طراحی پارچه و لباس در نمایشگاه پوشاک ورزشی

صدیقه پاک‌بین دبیر انجمن طراحان لباس و پارچه ایران با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اینکه در دانشگاه‌های واحد طراحی پوشاک ورزشی در حال حاضر وجود ندارد به همین دلیل طراحان ما گرایش زیادی به طراحی پوشاک ورزشی ندارند مگر اینکه به‌صورت پایان‌نامه و انفرادی کسی علاقه‌مند باشد، به همین خاطر و با توجه به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ورزشی تصمیم گرفتیم که مسابقه‌ای را در این نمایشگاه برگزار کنیم؛ و پس از اطلاع‌رسانی که از طریق سایت انجام دادیم یکسری طرح‌ها توسط طراحان از سراسر کشور به دبیرخانه ‌ما رسیده که در حال بررسی آن‌ها هستیم.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-83679

تیم‌های ملی می‌توانند به بازار پوشاک ورزشی رونق بدهند

هادی توفیقی، تولیدکننده پوشاک ورزشی با برند «آراز» درباره شرایط حاکم بر بازار این دست البسه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: بیش از 16 سال است که در حوزه تولید پوشاک ورزشی فعالیت دارم و از نزدیک شاهد نوسانات حاکم بر بازار آن بوده‌ام.

توفیقی افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد یک حرکت پرسرعت در استفاده از لباس ورزشی با برندهای مطرح خارجی بوده‌ایم که بی‌شک تیم‌های ملی به‌عنوان شاخص‌ترین مخاطب در دامن زدن به این مسئله نقش بسزایی داشته‌اند.

این تولیدکننده پوشاک ورزشی با اشاره به حرف‌وحدیث‌های بسیار در طراحی و دوخت لباس‌ تیم‌های ملی تصریح کرد: تیم‌های ملی و باشگاه‌های مطرح داخلی، لباس برندهای خارجی را بر تن می‌کنند و این موضوع ضربه بزرگی به عرصه تولید پوشاک ورزشی ایرانی وارد کرده است.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-83181

طراحان لباس ایرانی راهی المپیک 2016 می‌شوند

حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس درباره سهم طراحان ایرانی در طراحی لباس‌های ورزشکاران کشور در المپیک 2016، اظهار کرد: کارگروه مد و لباس برای المپیک اعلام آمادگی کرده و مکاتباتی هم در این زمینه انجام داده است. این کارگروه امکان طراحی مستقل لباس‌های ورزشی برای مراسم افتتاحیه، بازی‌ها و اختتامیه را دارد.

او با بیان این‌که لباس‌های افتتاحیه دوره قبل المپیک کاملاً مورد تأیید ما و نسبت به گذشته، از کیفیت و طراحی ایرانی بالاتری برخوردار بود، ادامه داد: به‌ویژه لباس بانوان که طراحی آن کاملاً ایرانی بود و گام بلندی در این زمینه برداشته شد. امیدواریم در این دوره هم از لباس‌هایی با طراحی ایرانی استفاده شود. همچنین ایران بتواند در بازی‌های المپیک موفقیت کسب کند.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-82581

برندسازی وطنی در پوشاک ورزشی

از جمله نکات مثبت در زمینه ظهور برندهای ورزشی وطنی این است که بنیان‌گذاران و صاحبان آن‌ها فعالان عرصه ورزش هستند. با ظهور این برندهای وطنی در تولید پوشاک ورزشی صرفنظر از اینکه توانایی تولید مدل و طرح‌هایی از البسه ورزشی را داریم که همخوان با فرهنگ ایرانی است اما همچنان این حوزه در تأمین پارچه و مواد و متریال مورد نیاز تولید همچنان وابستگی زیادی به واردات دارد و لذا لازم است که در حوزه تولید پارچه مرغوب تولید پوشاک ورزشی نیز تحولی در کارخانه‌های نساجی ایرانی صورت گیرد.

استفاده از پارچه مرغوب و هوازی که تبادلات هوایی مناسبی داشته باشد و به سبب تعریق ناشی از فعالیت ورزشکار اصطلاحاً از تنفس باز نایستد که براثر چرب شدن پوست و انسداد روزنه‌های پوستی حرارت بدن ورزشکار در اوج گردش خون تخلیه شود و مواردی از این دست از جمله نکاتی هستند که لازمه پارچه استفاده‌شده در پوشاک ورزشی محسوب شده و ایران با پشتوانه دیرین در زمینه صنعت نساجی باید به این فناوری نائل شود.

نکته دیگری که جالب توجه است اینکه از آنجا که اغلب بنیان‌گذاران برندهای پوشاک ورزشی وطنی همان‌طور که اشاره شد خود از اهالی ورزش و فعالان این عرصه هستند، شاید بتوان سود حاصل از تجارت در این حوزه را به منظور حمایت از توسعه ورزش قهرمانی مصروف داشت و نتیجه اینکه تا حدود زیادی از نفوذ تجاری شرکت‌های خارجی به سبب اسپانسرینگ ورزش در ایران کاست که این خود مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی است.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-80735

مسابقه طراحی لباس ورزشی تیم ملی تکواندو

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نخستین مسابقه طراحی گرم‌کن ورزشی تیم‌های ملی بانوان و آقایان بر اساس الگوهای ایرانی اسلامی را برگزار می‌کند. این مسابقه با هدف ترویج نوع پوشش اسلامی ایرانی به‌عنوان الگو در سایر کشورها و توسعه و گسترش کمیت و کیفیت تولیدات پوشاک ورزشی بر اساس استانداردهای ملی برگزار می‌شود.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-70612

از قول کامران بختیاری به مردم تا واکنش مهناز آرمین 

پنجشنبه هفتم مرداد روزی بود که بالاخره کمیته ملی المپیک در فاصله تنها چند روز مانده به آغاز مسابقات المپیک ریو 2016، از لباس کاروان ورزشکار کشورمان برای شرکت در مراسم رژه رونمایی کرد.

البته رونمایی و تأیید نهایی لباس کاروان المپیکی کشورمان برای حضور در بزرگترین رویداد جهانی ورزش واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-84902

زمان‌های قدیم لباس ورزشی نداشتیم که حال از آن الهام بگیریم

رضا جاهد تولیدکننده پوشاک معتقد است در داخل کشور امکان رقابت با بعضی از محصولات خارجی وجود ندارد چون قیمت جنس ایرانی از آن جنس خارجی بیشتر درمی‌آید. از طرفی این روزها مردم آنلاین هستند و هر طرح جدیدی را که برندهای خارجی عرضه کنند می‌شناسند؛ بنابراین طرح‌های ایرانی باید آزمایش شود که ببینیم موردپسند مردم قرار می‌گیرد یا نه. در لباس‌های اجتماع یا مجلسی استفاده از طرح‌های سنتی جا افتاده است ولی در لباس اسپرت نمی‌توان به‌راحتی این کار را کرد، چون ما در زمان‌های قدیم لباس ورزشی نداشتیم که حال از آن الهام بگیریم.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-68979

نتیجه منحصر‌به‌فرد همکاری نایک و ساکایی در زمینه پوشاک ورزشی

ساکایی طراح ژاپنی که برندی با امضای خود دارد و به تولید لباس‌های زنانه می‌پردازد، ترکیبی جدید از لباس ورزشی اصیل و لباس‌هایی ایجاد کرده که مانند یک ردای پشمی قدیمی و یک دامن معکوس نیروی دریایی است. او با استفاده از پارچه لباس ورزشی، لباس جدیدی طراحی کرده که چین و شکن‌های آکاردئونی دارد.

درعین‌حال شکل محبوب محصولات نایک حفظ شده است، همراه با چین و شکن که در پشت آن وصله شده، یا به‌عنوان یک دامن که با پارچه چین‌خورده پلیسه برجسته شده است. دیگر محصولات اساسی موردعلاقه طرفداران این برند مانند ساق شلواری براق، شلوارهایی که مچ پای آن کش دارد، به همراه یک گرم‌کن مزین به آرم نایک که از پشت گردن تا سراسر ستون فقرات دکمه خورده است.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-65410

پیوند لباس ورزشی و فشن

ده سال بعد از همکاری موفقیت‌آمیز دو برند آدیداس و استلا مکارتنی که هر دو در حوزه پوشاک ولی با نگرشی کاملاً متفاوت، فعالیت می‌کنند بار دیگر هم دست به تولید مجموعه‌ای جدید زده‌اند.

استلا مکارتنی یک طراح 43 ساله انگلیسی است که پدرش سر پل مکارتنی یکی از اعضای سابق گروه بیتل و مادرش لیندا مکارتنی، عکاس و حامی حقوق حیوانات است.

او در سال 2001 برندی را با نام خود تأسیس کرد و تاکنون با برندهای زیادی همکاری داشته است. حالا این برند تولیدکننده پوشاک، کیف، کفش و زینت‌آلات با کمپانی آلمانی و چندملیتی تولیدکننده انواع لباس و کفش ورزشی آدیداس بار دیگر قرارداد همکاری بسته است.

هدف استلا مکارتنی از همکاری با آدیداس ترکیب استایل ورزشی با سبک و استایل منطبق با مد و فشن، در یک نام برجسته‌تر با رنگ و طرح‌هایی متنوع‌تر است، لباسی که بتوان بعد از آمدن از باشگاه ورزشی آن را در کوچه و خیابان هم پوشید و صرفاً برای یک مکان خاص طراحی نشده باشد.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-62657

ورود لباس‌های ورزشی به عصر دیجیتال

در هفته مد نیویورک برند لاگوست (Lacoste) لباس‌های ورزشی خود را عرضه کرد. برند فرانسوی لاکوست دریای مد نیویورک را به شیوه‌های مدرن خود درنوردیده است. پارچه‌های پیشرفته تکنو، خطوط زاویه‌ای و اشکال هندسی، سبک قرن بیست و یکمی این محصولات را تکمیل کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این برند، پیشتاز در تولیدات لباس ورزشی تابستان 2015 خواهد بود.

http://www.honaronline.ir/fa/tiny/news-60711