به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی اعلام کرد، زمان اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری مجید انتظامی که بنا بود ۶ تا ۱۰ مهرماه روی صحنه برود، برای ایجاد فضایی مناسب‌تر، تسهیل آرامش مخاطبان و آمادگی بیشتر ارکستر تغییر کرده است.

بر این اساس، روزهای ۱۴ تا ۱۸ مهرماه به عنوان تاریخ جدید اجرای ارکستر «همراه با خاطره‌ها» تعیین شده است. ارکستر ملی ایران ظهر امروز چهارشنبه ۶ مهرماه در تالار وحدت تمرین کرده و با هماهنگی رهبر ارکستر، برنامه تمرین‌های آن در هفته آینده تا قبل از ۱۴ مهر به طور مستمر ادامه خواهد یافت.

بلیت‎هایی که مخاطبان برای اجراهای ششم تا دهم مهرماه خریده‌اند، همچنان محفوظ و معتبر است و تماشاگران برای نهایی کردن تاریخ حضور در تالار وحدت می‌توانند به سامانه ایران کنسرت مراجعه کنند. بلیت‌های هر پنج شب اجرای این کنسرت به شکل کامل پیش‌فروش شده و به پایان رسیده بود.

«همراه با خاطره‌ها» نخستین حضور مجید انتظامی روی صحنه در قامت رهبر ارکستر پس از حدود یک دهه غیبت از عرصه موسیقی ایران است. او در این برنامه برخی از ماندگارترین و محبوب‌ترین موسیقی‌های کارنامه خود را با با همراهی گروه کُر بنیاد رودکی به رهبری رازمیک اوحانیان و ارکستر ملی ایران اجرا می‌کند.