به گزارش هنرآنلاین، ۹.۱ میلیون کاربر منحصر به فرد از ظهر شنبه ۱۹ شهریور تا شامگاه یکشنبه ۲۷ شهریور، از طریق پخش زنده شبکه‌های سه و ورزش سیما در تلوبیون، مسابقات کشتی قهرمان جهان ۲۰۲۲ بلگراد را آنلاین تماشا کردند.

به عبارتی، از هر ۸ ایرانی، یک نفر این مسابقات را از تلوبیون مشاهده کرده است. از این تعداد، ۵.۶ میلیون کاربر منحصر به فرد از اپلیکیشن و ۳.۵ میلیون کاربر منحصر به فرد از سایت تلوبیون استفاده کردند. همچنین در این بازه زمانی، ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار مراجعه به سایت و اپلیکیشن تلوبیون ثبت شد.

رکورد تماشای مسابقات غیرفوتبالی در تلوبیون شکست

مسابقه فینال میان حسن یزدانی و دیوید تیلور، با ثبت ۶۲۸ هزار کاربر همزمان، رکورد تماشای مسابقات غیرفوتبالی در تلوبیون را شکست. مسابقه فینال رحمان عموزاد نیز که شب گذشته برگزار شد، با ۵۵۴ هزار کاربر همزمان، دومین رقابت پرمخاطب این دوره از مسابقات در پخش زنده از تلوبیون بود.

علاوه بر پخش زنده، ویدیوی آرشیو مسابقه حسن یزدانی با تیلورِ آمریکایی ۱۹۷ هزار مرتبه و ویدیوی آرشیو مسابقه فینال رحمان عموزاد ۱۲۵هزار مرتبه در ۲۴ ساعت نخستِ بعد از اتمام بازی، تماشا شدند. لازم به ذکر است، بیشترین بازدید یک مسابقه هم برای ویدیوی شکست مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم فرنگی بود که تا کنون ۲۳۹ هزار مرتبه تماشا شده است.

مصرف روزانه اینترنت تلوبیون به ۲ پتابایت نزدیک شد

همچنین روز شنبه ۲۶ شهریور، کاربران تلوبیون با ۱.۹۳ پتابایت (حدود یک میلیون و نهصد هزار گیگابایت) مصرف، رکورد «مصرف اینترنت در ۲۴ ساعت» در این پلتفرم را شکستند.

تلویزیون تعاملی تلوبیون، با توسعه زیرساخت‌ها و افزایش امکانات فنی، در تلاش است بهترین شرایط را برای پخش مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر فراهم کند و میزبان میلیون‌ها کاربر ایرانی در روزهای برگزاری این رویداد مهم باشد.