به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در طی حکمی رحمان هوشیاری، نویسنده، کارگردان تئاتر و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

« جناب آقای رحمان هوشیاری

باسلام

جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به جهت رویکرد تخصصی در حوزه تئاتر بیرونی و نیز جایگاه مردمی و حوزه تاثیر اجتماعی یک رویداد بسیار حائز اهمیت در کشور و منطقه است.

به موجب این حکم و به پیشنهاد مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به عنوان «دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان» منصوب می‌شوید. بی‌شک حفظ و ارتقای جایگاه این رویداد ارزشمند هنری نیازمند مطالعه‌ای ژرف، تلاش وافر و همتی سترگ برای هم‌افزایی توان و امکانات استان و کشور است.

شایسته است در این راه از پیشنهادات، تجربیات و تخصص خانواده بزرگ تئاتر کشور و صاحب‌نظران ارجمند در شاخه‌های مختلف بهره‌برداری کامل به عمل آید. برای جنابعالی و همکاران محترم، هنرمندان پرتلاش تئاتر خیابانی و گونه‌های مختلف تئاتر بیرونی و نیز مردم شریف کردستان و مریوان از پروردگار مهربان پیروزی و سربلندی آرزو دارم.»