‌‎به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی گروه، مه‌لقا باقری، توماج دانش‌بهزادی، حدیث میرامینی و آناهیتا سهرابی نمایش‌نامه «قند خون» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی را شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد که حامی این حرکت خیرخواهانه است، خوانش می‌کنند. همچنین مهدی یغمایی در این نمایش‌نامه‌خوانی اجرای زنده خواهد داشت.

‌‎نمایش‌نامه‌خوانی «قند خون» دومین اجرا از رپرتوار نمایش‌نامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» است که به صورت خیریه و با هدف آزادی زنان زندانی جرایم مالی و غیرعمد که به دلیل عدم توانایی پرداخت، در زندان به سر می‌برند، خوانش می‌شود.

تمام عواید حاصل از این نمایشنامه‌خوانی با هماهنگی‌ ستاد دیه بی‌کم‌و‌کاست به آزادی این زنان اختصاص می‌یابد. ‌‎در خلاصه نمایش‌نامه «قند خون» آمده است که: کام کارگرای کارخونه‌ قند تلخه، یه مرد پیدا نمی‌شه به دادشون برسه؟ اگه خوب گوش کنی آه بلند کارگرای کارخونه‌ی ارج و داروگر هم می‌‌شنوی...

‌‎ این نمایش‌نامه به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج در سال ۱۳۹۷ اجرا شده است. ‌‎در این نمایش‌نامه‌خوانی، پردیس تئاتر شهرزاد (تهیه‌کنند و حامی)، پدرام تنعمی (طراح پوستر)، بابک کیوانی (آهنگساز)، محمدحسن درباغی و حمید ملاحسینی (برنامه‌ریز)، جاوید علیپور (ساخت تیزر) و آوا فیاض (مدیر روابط‌عمومی) الهام شعبانی را همراهی می‌کنند.