به گزارش هنرآنلاین، فیلم کوتاه «voice» به نویسندگی و کارگردانی علی عبداللهی و تهیه‌کنندگی حامد قریب به ۱۸مین دوره از جشنواره اتوپیای آمریکا راه پیدا کرد. هجدهمین دوره از این جشنواره مستقل که هرساله فیلم‌ها را در در گرین‌بلت آمریکا نمایش می‌دهد، در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ نوامبر برگزار شده و برگزیدگان خود را معرفی می‌کند.

همچنین فیلم کوتاه «voice» به هفتمین جشنواره سانداسکرین ایتالیا نیز راه پیدا کرده است. هفتمین دوره این جشنواره که رویدادی معتبر مربوط به فیلم‌های هنجارشکن درباره صدا، موسیقی و یا موسیقی محور است، در تاریخ ۲۷ سپتامبر تا ۲ اکتبر در راونا ایتالیا برگزار شده و برگزیدگان خود را معرفی می‌کند. 

فیلم کوتاه «voice» برشی از زندگی یک صدابردار سینما است که در حین رساندن مسافران، شب و روز را در یک ماشین و باشنیدن صداهایی که از زندگی عاشقانه خود ضبط کرده است، سپری می‌کند. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «هانا: اگه یه روز دلت برام تنگ شه چیکار می‌کنی؟ ابی: صدات رو گوش می‌دم...»

ابراهیم عزیزی، هانا کامکار و خلیل ظروفچیان بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند. پخش بین المللی این فیلم را فرست اسکرین به مدیریت سولماز اعتماد بر عهده دارد.

فیلم کوتاه voice

عوامل این فیلم عبارتند از حامد قریب (تهیه‌کننده)، شاهین طوفان (مدیر فیلمبرداری)، علی گورانی (تدوین)، محسن نانکلی (صدابردار)، حسین قورچیان (صداگذار)، امید روشن‌بین (موسیقی)، فربد جلالی (اصلاح رنگ)، محمدحسین قانع (جلوه‌های ویژه)، میثم اسلامی (مترجم)، هادی میثمی (نوازنده ویلنسل)، ناهید رضایی (منشی صحنه)، محمدرضا امینی، حمزه نصیری، محمدجواد کبیری (گروه فیلمبرداری)، علیرضا خضرایی (عکاس)، شادان کمیلی (گریم)، کیان عزیزیان (تدارکات)، سهراب تیموریان (سینه‌موبیل)، سعید موسوی (ساخت عروسک) و پخش بین‌الملل: سولماز اعتماد.