به گزارش هنرآنلاین، اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «شین» با حضور شهاب حسینی (تهیه‌کننده)، جمشید هاشم‌پور،  افسانه ناصری و حسین عابدینی (بازیگران) و میثم کزازی (کارگردان) در حالی در پردیس سینمایی مگامال برگزار شد که در پی استقبال تماشاگران، نمایش فیلم در یک سانس اصلی و دو سانس فوق‌العاده صورت گرفت.

جمشید هاشم‌پور پیش از نمایش این فیلم سینمایی در سالن اصلی و پس از اینکه با تشویق پرشور تماشاگران روبه‌رو شد گفت: «این لطف و محبت شماست که باعث می‌شود خدمتگزارانتان -که ما هستیم- در خدمت شما باشیم. پشتوانه سینمای ایران شما هستید نه ما. اول شما تماشاگران هستید بعد ما هستیم و تا شما نباشید ما بازیگران هم نیستیم.»

در ادامه شهاب حسینی پس از تشکر از مخاطبان برای حضور در سالن‌های سینما برای تماشای فیلم‌ گفت: «مهمترین انگیزه همه ما که کار می‌کنیم تماشاگران هستند. حتی اگر بهترین فیلم‌ها را هم بسازیم اما اگر مخاطبی نباشد که آن را ببینید یا اشتباهاتمان را به ما گوشزد کند هیچ ارزشی ندارد. »

وی در ادامه درباره دلیل همکاری‌اش با کارگردان‌های جوان گفت: «من برای هر کاری که آستین بالا زدم علاوه بر دلایل شغلی، فراتر از آنها جانمایه آن قصه توجهم را جلب کرده و باعث شده که با تعدادی از دوستان کنار هم قرار بگیریم و سعی کنیم آن حرف اصلی و جان‌مایه و حسی که به خودمان منتقل شده را به مخاطب انتقال بدهیم.»

این بازیگر مطرح سینما و نمایش خانگی با بیان اینکه چند سال پیش که آقای کزازی فیلمنامه «شین» را پیشنهاد کرد از تفاوت آن با دیگر فیلمنامه‌ها خوشحال شدم گفت: «اینکه در فیلم «شین» این امکان را پیدا کردم که از چهره‌های پیشکسوت، بزرگتر و عزیزمان در سینما، بهره ببرم دلیل دیگری بود که این کار را پذیرفتم.»

شهاب حسینی همچنین با یادی از زنده‌یاد سیامک اطلسی گفت: «افتخار این را داشتم که در آخرین نقش‌آفرینی سینمایی آقای اطلسی از حضورشان بهره ببرم.  برای همه پیشکستوتان سینمای ایران آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم دیدن این عزیزان روی پرده سینما بعد مدت‌ها همانطور که به خودم بسیار چسبید به شما هم بچسبد.»

حسین عابدینی دیگر بازیگر فیلم هم درباره حضورش در «شین» گفت: «من در این فیلم نقش زیادی  ندارم. وقتی این کار به من پیشنهاد شد گفتم نقش کوتاه است اما به خاطر آقای شهاب حسینی و جمشید هاشم‌پور پذیرفتم.»

عابدینی سپس خاطره‌ای از سال‌های قبل تعریف کرد: «وقتی آقای هاشم‌پور «پرواز از اردوگاه» را بازی کرده بود، من میوه‌فروش بودم. پول نداشتم، بلیت بخرم و بروم فیلم را ببینم. صبر می‌کردم وقتی شلوغ می‌شد، دزدکی می‌رفتم داخل و فیلم را می‌دیدم.» وی در ادامه با خنده خطاب به جمشید هاشم‌پور گفت: «آقا جمشید حلال کن»