به گزارش هنرآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایش که به سفارش انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران تولید شده است اسب‌ها جنگ نابرابر عاشورا در دشت سوزان کربلا را روایت می‌کنند.

علی بهزادی نویسنده و کارگردان نمایش «اسب‌ها بی‌گناهند»، متن این نمایشنامه را با نگاهی آزاد به نمایشنامه‌ی «اسب‌ها» اثر محمد رحمانیان تهیه کرده است. در این نمایش محمدجواد ملک محمودی، هما حسینی، علی بهزادی، فاطمه سادات حسینی و مهرداد افسری به‌عنوان بازیگر حضور دارند.

ایمانه رجبی دستیار کارگردان و صداپیشگان این نمایش فاطمه‌سادات حسینی‌مهر، محمدجواد ملک‌محمودی، علی بهزادی، مهرداد افسری و فاطمه ادیبان هستند. همچنین عروسک‌گردانی بخش سایه‌ای «اسب‌ها بی‌گناهند» را فاطمه ادیبان، مهرداد افسری و علی بهزادی برعهده داشتند.

نمایش «اسب‌ها بی‌گناهند» در آستانه اربعین حسینی ۱۹ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰ در سالن سینما کانون ساری به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به گیشه سینما کانون ساری واقع در خیابان شهبند، بوستان سنگ مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۶۰۸۸۶۵ تماس بگیرند.