به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، سیدمجید امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس و فریده حق‌بین رئیس دانشگاه الزهرا(س) طرفین امضای این قرارداد 11 ماده‌ای بودند که در بخشی از آن مقرر شده دو طرف در برپایی غرفه آشنایی با فرهنگ و رسوم اقوام و معرفی لباس‌های سنتی و محلی و همچنین برگزاری کارگاه‌های علمی با موضوع اصلی جشنواره و اطلاع‌رسانی و معرفی اساتید بین‌المللی همکاری کنند.

بر اساس تفاهمنامه، هر یک از طرفین کتب و نشریات و دیگر ظرفیت‌های آموزشی خود را جهت جذب در کتابخانه‌های دانشگاه طرف مقابل مبادله خواهند کرد و همکاری‌هایی در زمینه فناوری آموزشی به انجام خواهد رسید.

همچنین امکان دسترسی به کتابخانه‌های الکترونیکی دانشگاه برای طرفین فراهم آمده و دو طرف به تبادل اطلاعات در خصوص برنامه‌های آموزشی پژوهشی در راستای برگزاری همایش‌های پژوهشی، فرهنگی و همکاری پرداخته و در زمینه فراهم‌سازی امکانات موردنیاز جهت شرکت در مجامع جهانی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

این تفاهمنامه تا پنج سال پس از امضا معتبر است، در پایان این دوره خودکار تمدید می‌شود و هر یک از طرفین می‌توانند با ارسال یادداشت کتبی به‌طرف مقابل، شش ماه پیش از پایان مدت اعتبار این تفاهمنامه را فسخ کنند.