به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه گروهی برترین آثار معماری و معماری داخلی دفاتر جوان استان یزد با عنوان «در سایه‌سار بادگیرها» به همت گروه صنعتی هیراد، مجله معماری ایوان و با همکاری پایگاه خبری فضای نو در قالب مشارکت جوانان معمار این استان برگزار می‌شود.

شرایط حضور در این نمایشگاه به شرح زیر است:

-دفتر شرکت‌کنندگان در استان یزد مستقر باشد.

-سن شرکت‌کنندگان کم‌تر از چهل سال باشد.

-شرکت‌کنندگان دارای آثار معماری، معماری داخلی، مرمت، شهرسازی و مبلمان (ترجیحاً پروژه‌های اجرا شده در تمامی حوزه‌ها) باشند.

-فایل ارسالی در یک شیت ۱۰۰در۷۰ افقی جهت بررسی ارسال شود. گرافیک شیت و تعداد آثار ارسالی آزاد است اما هر اثر باید در یک شیت چیدمان گردد. بر روی شیت، عکس معمار(یا معماران) به همراه راه‌های ارتباطی مانند ایمیل، وبسایت، اینستاگرام و... درج شود.

-حضور در این نمایشگاه رایگان است. منتخبین نمایشگاه باید شیت خود را با هزینه شخصی به صورت شاشی به دبیرخانه رویداد تحویل دهند.

-معیار ارزیابی آثار عبارت از فهم صحیح معمار از صورت مسأله پروژه، درک نیازها و خواست کارفرما (پرسش‌یابی)، ارائه بهینه‌ترین و در عین حال خلاقانه‌ترین پاسخ به پرسش و نیاز پروژه (ایده‌یابی)، فرایند طراحی و ساخت منطقی، مهندسی شده و در عین حال متعهدانه به حرف.

داوری نخستین نمایشگاه گروهی برترین آثار معماری و معماری داخلی دفاتر جوان استان یزد را کاظم مندگاری، پدرام جعفربیگی، سیدعباس یزدانفر، الهام اسماعیل و سیدمنصور علاقه‌بند برعهده دارند. پدرام جعفربیگی در این رویداد سمت دبیر علمی را بر عهده دارند.

برگزارکننده حق استفاده از آثار را برای خود محفوظ می‌دارد که این استفاده شامل تبلیغات رسانه‌ها، نمایشگاه‌ها و تولید محتوا با حفظ حقوق معنوی طراحان است.

علاقمندان می‌توانند جهت حضور در این رویداد، آثار خود را به شماره تماس ۰۹۱۲۶۲۲۲۸۴۳ علیرضا عظیمی مجری طرح و سردبیر فضای نو در واتس‌آپ ارسال کنند.