به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، پنجمین مجلس شعرخوانی «به آیین آسمان» با عنوان «کودکان و ادبیات عاشورایی» روز چهارشنبه نهم شهریورماه ۱۴۰۱ از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار می‌شود.

جواد محقق، بابک نیک‌طلب، حمید هنرجو و مریم اسلامی از تهران، شاهین رهنما از گیلان و غلامرضا بکتاش از ملایر در کنار مریم زندی، مریم زرنشان، مهدی طراوتی‌توانا، بهناز ضرابی‌زاده، شهلا شهبازی و نوشین بگرلیان از همدان، در این آیین، شعرخوانی می‌کنند. همچنین در این برنامه، گروه سرود بهشتیان کوچک اجرا خواهد داشت و سمانه اراکی، قصه‌گویی خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این آیین می‌توانند ساعت ۱۶ به عمارت باغ نظری شهر همدان در میدان جهاد، چهارراه نظری مراجعه کنند. این مجلس زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی aparat.com/khaneketab/live  پخش خواهد شد. پیش از این، مجالس اول تا چهارم «به آیین آسمان» در شهرهای قم، مشهد، اصفهان و زنجان برگزار شده است.