گروه معماری هنرآنلاین: پردیس آموزشی با هدف ارائه رویکردی جدید در آموزش و بازنگری در سیستم آموزشی سنتی در دانمارک طراحی می‌شود، در حالی که جزیزه از ایجاد اکوسیستم پایدار و انسان محور استقبال می‌کند. این پروژه طرح جامع قبلی به وسعت ۱۵هزارمترمربع را بازطراحی می‌کند که راه‌حل‎‌های استانداردی را پیشنهاد می‌کرد که با شرایط محیطی خط ساحلی سازگار نبود.

حجم بنا در امتداد محیط جزیره توزیع می‌شود تا منطقه را از باد و صدا محافظت کند. همچنین طراحی یک پارک بزرگ در حیاط داخلی تعبیه شده که بین بندر صنعتی و محیط آرام محوطه دانشگاه تضاد ایجاد می‌کند. ارتفاع این ساختمان هفت ظبقه به شکلی تنظیم شده که حداقل سر و صدای بندر، باد، دید و قرار گرفتن در معرض نور خورشید را شامل می‌شود.

طراحی حجم این پردیس چشم‌اندازی از منظره پارک داخلی یا دریا را برای همه فراهم می‌کند. سقف این پروژه قرار است به یک روف گاردن با مسیری یک کیلومتری تبدیل شود که از هندسه و توپوگرافی موجی سقف پیروی می‌کند. پایه ساختمان برای محافظت از محوطه پردیس در برابر سیل هفت متر بلندتر ازسطح زمین است.

این پروژه بر اساس اصول ساخت‌و‌ساز پایدار طراحی شده است. هدف این طرح جامع دستیابی به ۱۱ هدف از ۱۷ هدف توسعه پایدار سازمان ملل متحد از جمله کیفیت آموزش، انرژی مقرون به صرفه و پاک، کاهش نابرابری، آب پاک و فاضلاب، شهرها و جوامع پایدار است. این پردیس دارای انرژی‌های تجدیدپذیر مبتنی بر سایت، کاهش انتشار CO۲ ، افزایش تنوع زیستی و زیستگاه گونه‌های محلی است.

پردیس

پردیس2

مجتمع آموزشی