به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی ساده، منعطف و معرفی پادکسترهای خوش ذوق، فرهنگسرای کار و تعاون مسابقه پادکست «صداکن مرا، صدای تو خوب است» را با همکاری فرهنگسراهای معرفت و امام خمینی(رحمه الله علیه) برگزار می‌کند.

شهروندان علاقمند به تولید پادکست می‌توانند با حس و حال خوب یک متن دلخواه را مناسب با اربعین حسینی (علیه السلام) بنویسید، یا از کتاب و منابع دیگر انتخاب و بخوانند به‌طوری که مخاطب با محتوا و طنین صدای آنان، هر چه بیشتر برای شنیدن ادامه متن کنجکاو شود. کیفیت مناسب صدا اعم از وضوح صدای گوینده، افکت‌ها و سایر آیتم صوتی، هماهنگی صدا از نظر شدت و ضعف و اندازه‌ای صدا ملاک نظر است، محتوای دل نوشته و انتخاب کتاب مناسب از شاخص‌های مهم در ارزیابی توسط هیات داوران است.

فتح خون (شهید آوینی)، سربرخاک دهکده (فائضه غفار حدادی)، قدم‌های عاشقی (محمدرضا عابدینی)، ازدحام بوسه (نرگس مقصودی)، حسین از زبان حسین (محمدیان)، تنها علاج و مابعدالحسین (سیدعلی‌اصغر علوی)، وارثان عاشورا (علی صفایی حائری)، احضاریه (علی موذنی)، اربعین طوبی (سیدمحسن امامیان)، عمود ۱۴۰۰ (علی‌اکبر والایی)، ستون ۱۴۵۳ (مسلم ناصری)، جوادی کجایی؟ (فاطمه تقی‌زاده)، پنجره‌های تشنه (مهدی قزلی)، از این ستون به آن ستون (محمدرضا وحیدزاده) و... از کتب پیشنهادی برای تولید پادکست است.

علاقه‌مندان تا روز دوشنبه ۲۸ شهریور فرصت دارند آثار خود را نهایتا ۱۰ دقیقه (طول هر قسمت (اپیزود) به شماره ۰۹۱۲۳۰۰۵۰۶۱ از طریق واتس‌اپ ارسال کنند. همچنین درج نام و نام خانوادگی (تولیدکننده یا نماینده گروه)، تاریخ ارسال، محل ارسال نوع: تک‌نفره/گروهی، گوینده/ گویندگان، شماره ملی، محتوا: دل‌نوشته/ برداشت از کتاب و...الزامی است.

شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است و هر فرد می‌تواند به صورت گروهی و فردی در این مسابقه شرکت و حداکثر دو محصول (پادکست) را ارسال کنید. اطلاعات و پادکست‌های ارسالی نزد دبیرخانه محفوظ است .پس از داوری به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۶۶۰۵۴۵۶۱ تماس بگیرند یا به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب، پلاک ۷۶ فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه کنند.