به گزارش هنرآنلاین به نقل از  مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم «تابستانی که برف آمد» به کارگردانی نسیم فروغ و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی در تهران ادامه دارد. غزل شجاعی، نوشین مسعودیان و شیرین آقاکاشی جدیدترین بازیگرانی هستند که با این فیلم همراه شده‌اند و در کنار رضا اخلاقی‌راد نقش‌آفرینی می‌کنند. 

غزل شجاعی بازیگر جوان سینماست که با فیلم «تا فردا» در هفتادودومین جشنواره برلین حضور داشت. او که سابقه بازیگری در سریال‌هایی همچون «۸۷ متر» را دارد، در مینی سریال Happiness برای شبکه آرته فرانسه نیز بازی کرده است. نوشین مسعودیان نیز از بازیگران تئاتر است که فیلم سینمایی «برف آخر» را در کارنامه دارد. او سال گذشته برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر شد. شیرین آقاکاشی بازیگری را با فیلم «روز مبادا» آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقشی تاثیرگذار در فیلم «فروشنده» به شهرت رسید.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: نسیم فروغ، تهیه‌کننده: مریم بحرالعلومی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی‌تیرانی، مدیر صدابرداری: علی کیان‌ارثی، طراح چهره‌پردازی: امید گل‌‌زاده، طراح صحنه‌ولباس: فرحناز نادری و مژگان عیوضی، فیلمنامه‌نویس: فاطیما اباحمزه، برنامه‌ریز و دستیار ‌اول‌‌ کارگردان: امید همتی‌فراز، منشی صحنه: منا علامه‌امیری، عکاس: علی یعقوبی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تدارکات: بهمن صدیق، مجری طرح و تولید: گروه فیلمسازی بحرفیلم.