به گزارش هنرآنلاین، نمایش «خانه خراب» به نویسندگی رضا دادویی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا پورحکیمی که از اواسط تیر در خانه نمایش ملک روی صحنه بود، در پی استقبال مخاطبان از 27 مرداد ساعت 20 در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت. وحید نفر نیز به گروه بازیگران این نمایش اضافه شد.

دیگر بازیگران «خانه خراب» به ترتیب ورود به صحنه امیرکاوه آهنین‌جان، محمدهادی عطایی، ندا مقصودی، سیروس همتی، سیدرضا علوی، حامد سوری، الهه حسینی و رضا دادویی با همراهی شادی آقایی، امیرحسین بلوچی، پریناز رضایی و مرتضی رضایی هستند.

در خلاصه داستان نمایش «خانه خراب» آمده است: در روزی که کلنل لیاخوف به دستور محمدعلیشاه، مجلس شورای ملی را به توپ بسته است و کشور دچار آشوب و بلوا شده، حاجی جبار به دنبال افزودن دارایی‌های خود و ازدواج تازه است. او برای رسیدن به اهدافش، همسرانی هم برای فرزندان خود انتخاب کرده اما فرزندانش با تصمیم او مخالفند…

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مجری طرح: حسن جودکی،  گروه کارگردانی: عرفان بابایی، حامد سوری و هانیه واثقی، طراح گریم: ماریا حاجیها، مجری گریم: بهاره اسدی، طراح صدا و موسیقی: فرشاد فزونی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح صحنه: مهران زاغری، گروه صحنه: حسام اقوامی، امیرحسین بلوچی و احمد صداقتی، طراح لباس: هلیا شکری، دستیاران لباس: امید رحمتی، طراح و گرافیست: امیر رجبی، اپراتور موسیقی: عرفان بابایی، ساخت تیزر: نوید تندرو، عکاس: مصطفی داودآبادی، دستیار تولید: شقایق شعبانی و میثم انتظاری و مدیر روابط‌ عمومی و تبلیغات: شقایق فرشته.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.