گروه سینمایی هنرآنلاین: جدیدترین ساخته برزو نیک‌نژاد از ۲۰ مرداد در سینماهای سراسر ایران روی پرده رفته و فقط در دو روز به فروشی نزدیک به یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان رسیده است. این فیلم محصول سال ۹۸ است که اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و پس از آن با توجه به شیوع کرونا، تا امسال امکان اکران پیدا نکرد.

«دوزیست» داستان پسری به نام عطا را روایت می‌کند که با پدرش زندگی می‌کند و دو نفر از دوستان خود را هم به خانه راه داده است. دختری در همسایگی عطا دلبستگی خاصی به او دارد اما عطا از این موضوع خبر ندارد. دختر که کلفت همسایه عطاست، از او می‌خواهد برای چند روز دختری را مخفیانه در منزل خود نگه دارد. عطا می‌پذیرد و با ورود این دختر به خانه، ماجرا شروع می‌شود...

فیلم «دو زیست» در این دو روز که از اکران آن می‌گذرد، با در اختیار داشتن ۲۱۰ سالن سینمایی، در ۱۲۶۵ سانس به نمایش درآمده و ۴۰ هزار و ۴۸۸ تماشاگر داشته است. جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، الهام اخوان و سعید پورصمیمی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

دوزیست