گروه تجسمی هنرآنلاین: اکسپو هنر تبریز که پنج دوره آن برگزار شده و آثار طیف وسیع هنرمندان جوان و پیشکسوت را به نمایش درآورده است، این بار با حضور در نمایشگاه فروش آثار هنری استانبول، فرصتی برای معرفی هنرمندان در سطحی وسیع‌تر را فراهم می‌کند. در این نمایشگاه که سپتامبر ۲۰۲۲ در آرت پریسا گالری استانبول برگزار می‌شود آثاری از ۲۳ هنرمند در شاخه‌های نقاشی، خط نقاشی، حجم وعکس به نمایش درمی‌آید.

حسین اقتصادی، محمد نوریان، یعقوب مشفقی‌فر، شبنم مکبر، آذر خطابخش، پروانه توضیحی، مهنام برزین، کبری رادپور، علیرضا دروچی، رامین ایرانی، سهیلا خبازر، آرام آذری‌یام، مهرفاطمه مقدم، پری خوشرنگ‌باف، شراره قریشی، عفت فرشباف حق، سعیده ثابت‌نژاد، الناز پیوندی، مهین علیوند کامرانی، آیتان آذری‌یام، شهلا میرفخرایی، فاطمه شامی‌زاده و سارا منصورفر هنرمندانی هستند که آثار آن‌ها در این رویداد نمایش داده می‌شود.

نخستین دوره اکسپو هنر تبریز شهریور ۹۶ برگزار شد و تنها به رشته نقاشی اختصاص داشت اما از دوره دوم خوشنویسی، عکس و حجم نیز به اکسپو اضافه شد. علاوه بر این در سه دوره تنها آثار هنرمندان تبریزی در اکسپو ارائه می‌شد اما از دوره چهارم آثار هنرمندانی از سراسر ایران در این رویداد به نمایش درآمد.