به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین مسافرآستانه کارگردان و عضو شورای سیاستگذاری چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر شامگاه چهارشنبه دوازدهم مرداد با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر از نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی دیدن کردند.

نظری و مسافرآستانه پس از پایان اجرا با حضور در پشت صحنه با کارگردان، بازیگر و سایر عوامل اجرایی نمایش دیدار کردند. «تب» به نویسندگی والاس شان، کارگردانی رویا کاکاخانی و بازی نادر فلاح از جمعه بیست و چهارم تیرماه در تالار قشقایی روی صحنه رفته هر روز جز شنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه با بلیت ۷۰ هزار تومانی میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

بهرنگ رجبی مترجم، سینا ییلاق‌بیگی طراح صحنه، مرتضی برزگرزادگان مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز و ماهور ماجدی عضو گروه کارگردانی برخی اعضای گروه اجرایی نمایش هستند. «تب» روایتگر بخشی از زندگی مردی است که در یک شرایط اقتصادی و فرهنگی خوب رشد کرده و بزرگ شده است اما اتفاقی بر او تاثیر گذاشته و باعث می‌شود دیدگاهش نسبت به زندگی، نقش و جایگاهش در وضعیت و شرایط اقتصادی جهان متفاوت شود.