به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «شکوفه‌های گیلاس» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمد مساوات و بازی حامد رسولی و رومینا مومنی هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 20 به مدت زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 120 هزار تومان روی صحنه می‌رود.

در تالار چهارسو نمایش «آلنده نازنین» به نویسندگی محمد صادق گلچین عارفی و کارگردانی محمد برهمنی ساعت 19:30 با مدت زمان 110 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود. اسماعیل گرجی، آزاده صمدی،علیرضا ثانی فر،علی محمودی،سهیل سهیلی سرشت، دنیا نصر و سیامک اخوان بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «تب» به نویسندگی والاس شان ، کارگردانی رویا کاکاخانی و بازی نادر فلاح  هم ساعت ۲۰:۳۰ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان در تالار قشقایی میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود. این نمایش روایتگر بخشی از زندگی مردی است که در یک شرایط اقتصادی و فرهنگی خوب رشد کرده و بزرگ شده است اما اتفاقی بر او تاثیر گذاشته و و باعث می‌شود تا دیدگاهش نسبت به زندگی ، نقش و جایگاهش در وضعیت و شرایط اقتصادی جهان وارد شرایط و نگاه متفاوتی شده و به این بیندیشد که اصلاً می‌تواند بر شرایطی مانند فقر اثر داشته باشد یا خیر؟

در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر نیز نمایش «الکترا» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی با بازی (به ترتیب حروف الفبا) نازنین زهرا برومند، آزیتا رحیمی، مونا کریمی، شاهین عبدیان، غزل منعمی، یاسمن مومنی ساعت 19 با مدت زمان 120 دقیقه و قیمت بلیت 60 هزار تومان روی صحنه می‌رود.  

نمایش «یه روز دیگه» به کارگردانی نادیا فرجی روز چهارم مرداد در تالار سایه و نمایش «مجلس شبیه‌خوانی نسوان» به کارگردانی نسیم مقدم و ارغوان راستی روز جمعه هفتم مرداد در کارگاه نمایش به اجرای خود پایان دادند.