به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی روز دوشنبه سوم مرداد در گفت‌وگوی تلفنی با جلال مقامی، دوبلور و گوینده باسابقه جویای احوال این هنرمند نامدار شد. مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در این تماس با ابلاغ سلام محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: هنرمندانی چون شما از سرمایه‌های ماندگار کشورند که طی سال‌ها فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر با زحمات بسیار خاطرات ماندگار برای چند نسل رقم زدید.

وی در ادامه افزود:  بدون تردید تکریم استادان پیشکسوت از مهم‌ترین رویکردهای مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. ما نیز در صندوق اعتباری هنر با راه‌اندازی واحد نامداران هنر به طور ویژه پیگیر وضعیت سلامت و معیشت بزرگان عرصه فرهنگ و هنر هستیم و خوشبختانه اتفاق‌های خوبی در این مسیر در حال انجام است. هر چند می‌دانیم در مقابل شأن و جایگاه شما عزیزان این اقدام‌ها حداقلی است.

مقامی هم با قدردانی از تماس مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، از وضعیت سلامت و روند درمان خود گفت. استاد جلال مقامی از اعضای نامدار صندوق اعتباری هنر و تحت پوشش طرح تکریم، بیمه تکمیلی درمان و سایر طرح‌های صندوق است. همچنین مقرر شد موضوع‌های مرتبط با درمان این هنرمند نامدار از سوی صندوق پیگیری ویژه شود.

زنده‌یاد رفعت هاشم‌پور، همسر جلال مقامی نیز از هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری و تحت پوشش طرح تکریم صندوق اعتباری هنر بود.